راهیان نور معبری جهت رسیدن انسان به کمال مطلق است

خانه / استان ها / راهیان نور معبری جهت رسیدن انسان به کمال مطلق است

راهیان نور12

فرمانده سپاه قمر بنی هاشم(علیه السلام) گفت:راهیان نور معبری جهت رسیدن انسان به کمال مطلق است که انسان می‌تواند از طریق این معبر به خدا برسد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛سردار رضا محمد سلیمانی اظهار کرد: راهیان نور معبری را مهیا کرده که انسان‌ها بتوانند از آن برای رسیدن به حق استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از وظایفی که ما بعد از دفاع‌مقدس برعهده داریم این است که در یک فرآیند هدفمند سیره عملی و نظری شهدا را در یک قالب فرهنگی به نسل جوان که تشنه معلومات و دلدادگی هستند از تمام ابعاد و عرصه ها ارائه دهیم.

فرمانده سپاه قمر بنی هاشم(علیه السلام) بیان کرد: انتقال سیره شهدا به جوانان یکی از وظایف افرادی است که جزء نسل اول جنگ هستند و افرادی همچون رزمندگان و راویان که نقشی در دفاع مقدس داشتند.

سردار محمدسلیمانی با بیان اینکه فضای معنوی حاکم در دفاع مقدس را و نیز مبانی تکنیکی و تاکتیکی نظامی دفاع مقدس را باید در معرض دید نسل جوان قرار دهند، افزود: باید بتوانیم رشادت‌ها و معنویاتی که در طول دفاع مقدس وجود داشت را به شکل هنرمندانه در اختیار نسل جوان قرار دهیم.

وی با اشاره به اینکه ما می‌توانیم فلسفه شهادت را به جوانان ارائه دهیم تصریح کرد: ما باید معبر راهیان نور را در راستای خودشناسی و خداشناسی به نسل کنونی معرفی نمائیم و اینکه چگونه شهدای ما ره صد ساله یک شبه طی نمودند.

فرمانده سپاه قمر بنی هاشم(علیه السلام) در پایان افزود: اگر ما بتوانیم این مفاهیم و مطالب را درست بیان کنیم، فرهنگ مقدس شهدا و شهادت طلبی به نسل جوان منتقل می شود.

انتهای خبر/

Views: 5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *