راه و رسم و مرام شهدا هیچ وقت از بین رفتنی نیست

خانه / استان ها / راه و رسم و مرام شهدا هیچ وقت از بین رفتنی نیست

حجت الاسلام و المسلمین نكونام در سالگرد شهدای شهر بن، پیشرفت های كشور را نتیجه ایثار شهدا عنوان كرد.

حجت الاسلام و المسلمین نكونام در سالگرد شهدای شهر بن، پیشرفت های كشور را نتیجه ایثار شهدا عنوان كرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد در سالگرد شهدای شهر بن، پیشرفت های كشور را نتیجه ایثار شهدا عنوان كرد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام گفت: جانفشانی و ایثار و از خود گذشتگی شهدا باعث شد كه كشور در زمینه های بسیار زیادی پیشرفت كرده و جزء قدرتهای دنیا به حساب بیاید.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری خاطرنشان كرد: راه و رسم و مرام شهدا هیچ وقت از بین رفتنی و گم شدنی نیست؛ زیرا خداوند متعال در قرآن وعده داده كه شهدا همیشه زنده خواهند ماند و هر كس كه دین خدا را یاری كند خدا نیز او را یاری نموده و همیشه پشتیبان و حامی او خواهد بود.

امام جمعه شهركرد افزود: اكثر مشكلات امروز كشور به خاطر بی تدبیری داخلی و عدم هماهنگی و برنامه ریزی درست در اجرای اقتصاد مقاومتی است، وگرنه تحریم ها اثر چندانی بر اقتصاد ما ندارند.

وی تصریح کرد: همانگونه كه شهدا و ایثارگران و رزمندگان جان بركف با مدیریت جهادی توانستند دو ابرقدرت شرق و غرب را در جنگ تحمیلی شكست دهند، امروز نیز می توانیم با اقدام انقلابی و مدیریت جهادی مشكلات اقتصادی را حل كنیم و از این جنگ تمام عیار دشمن نیز سربلند بیرون بیاییم.

حجت الاسلام و المسلمین نكونام ادامه داد: امروز برای عبور از گردنه های سخت و حل مشكلات اقتصادی و برای پیشرفت در زمینه اقتصاد مانند مباحث نظامی، هسته ای، علمی و پزشكی نیاز داریم كه شبانه روز كار كنیم و همدل و یكصدا و با وحدت و وفاق ملی دشمنان این نظام مقدس را ناامید نماییم.

گفتنی است: شهر بن 135شهید در دوران دفاع مقدس تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است.

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *