رزمندگان اسلام از ذکر و یاد اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام نیرو می گرفتند

خانه / استان ها / رزمندگان اسلام از ذکر و یاد اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام نیرو می گرفتند

رییس قشر بسیج مداحان استان چهارمحال و بختیاری گفت: رزمندگان اسلام از ذکر، یاد و نام مقدس اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام برای جنگ با دشمنان اسلام نیرو می‌گرفتند.

توسلی13

رییس قشر بسیج مداحان استان چهارمحال و بختیاری گفت: رزمندگان اسلام از ذکر، یاد و نام مقدس اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام برای جنگ با دشمنان اسلام نیرو می‌گرفتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛حمیدرضاتوسلی با گرامیداشت یاد وخاطره شهدای سالهای دفاع مقدس گفت: نوای یاحسین علیه السلام در جبهه های نبرد حق علیه باطل حماسه آفرین بود.

این یادگار سالهای دفاع مقدس ادامه داد:مداحان با نوحه خوانی و قرائت ادعیه در سنگر ها و مقرها روحیه معنوی رزمندگان اسلام را افزایش می دادند.

مدیر اجرایی هیأت رزمندگان اسلام استان افزود: در دوران دفاع مقدس رزمندگان اسلام با توسل به قرآن مجید ، تمسک اهلبیت عصمت وطهارت علیهم السلام و اطاعت از ولایت بر دشمنان اسلام پیروز شدند.

وی به جنگ نرم دشمن اشاره کرد و ادامه داد:یادگاران سالهای دفاع مقدس ،مداحان، اساتید و مبلغین با بیان ایثار ، فداکاری و گذشت طلایه داران فتح و پیروزی می توانند ضمن نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه نسل جوان را با توطئه های دشمنان بیشتر آشنا کنند.

رییس کانون مداحان وشاعران آیینی استان گفت:دشمن شکست خورده در جنگ سخت را باید با بصیریت ، شناخت،ولایتمداری و حضور پر شور درصحنه های مختلف انقلاب ناکام کرد.

توسلی به نقش وحدت در جهان اسلام اشاره کرد و افزود:استکبار جهانی برای رسیدن به اهداف شوم خود قصد دارد بین مسلمانان تفرقه انداخته تا بتواند سریعتر نیات پلید خود دست پیدا کند.

وی به نقش مداحان در بصیرت افزایی در جامعه اشاره کردو افزود:مداحان و شاعران آیینی در هیئات، محافل و اجتماعاتی که به مناسبت های مختلف برگزار می شود باید بصیرت افزا روشنگر باشند.

رییس قشربسیج مداحان استان ادامه داد:شاعران ومداحان عزیز با روحیه بسیجی،در کنار علمای ولایتمدار مروج احکام نورانی اسلام ناب هستند.

توسلی به انتخابات كانون مداحان اشاره کرد و افزود: همزمان با سراسر کشور سومین دوره انتخابات كانون مداحان وشعرای آیینی در سطح استان دیماه سال جاری برگزار می شود.

رییس کانون مداحان و شاعران آیینی استان به صدور کارت عضویت درکانون مداحان وشعرای آیینی اشاره کرد و گفت: در نظر است قبل از برگزاری انتخابات، کارت عضویت در کانون مداحان وشعرای آیینی برای مداحان استان ، صادر شود.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *