رزمندگان اسلام عشق به شهادت و ایستادن در میدان جنگ را از امام حسین (ع) آموختند

خانه / استان ها / رزمندگان اسلام عشق به شهادت و ایستادن در میدان جنگ را از امام حسین (ع) آموختند

امام جمعه لردگان درجمع طلاب،علما و مردم بسیجی لردگان گفت:رزمندگان اسلام عشق به شهادت و ایستادن در میدان جنگ را از امام حسین علیه السلام آموختند.

انصاری

امام جمعه لردگان درجمع طلاب،علما و مردم بسیجی لردگان گفت:رزمندگان اسلام عشق به شهادت و ایستادن در میدان جنگ را از امام حسین علیه السلام آموختند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال وبختیاری؛حجت‌الاسلام حسن انصاری با اشاره به حقوق زن و مرد در اسلام، اطاعت زن از مرد را واجب دانست و افزود: نبود گذشت از عوامل ایجاد تنش در خانواده‌های امروز است.

وی با بیان اینکه شیرینی زندگی با عمل به دستورات اسلام محقق می‌شود، گفت:بر اساس مکتب هدایت بخش اسلام لذتی که در عفو و بخشش وجود دارد در انتقام نیست.

داعش دیگر منافع غرب را تأمین نمی‎کند

حجت‌الاسلام انصاری با اشاره به ائتلاف جهانی علیه داعش، اظهارکرد: روزی غرب از حامیان اصلی داعش به شمار می‎آمد اما اکنون به دلیل تامین نشدن منافعش از سوی این گروه، به ائتلاف علیه آن روی آورده‌اند.

وی با اشاره به درایت ایران در این زمینه، گفت: ایران از ابتدا داعش را گروه تروریستی و تهدیدی علیه اسلام و بشریت دانست و بر ضرورت مبارزه با آن همواره تاکید داشت.

حجت‌الاسلام انصاری همچنین به قرار گرفتن در آستانه سال تحصیلی جدید اشاره کرد و افزود: آموزش و پرورش چنانچه با یکدیگر توام باشد موثر واقع در غیر این صورت آموزش بدون پرورش هیچ ارزشی نخواهد داشت.

به گفته وی، خداوند فطرت انسان را سالم خلق کرده است بر همین اساس باید سعی شود این فطرت حفظ شده و به سمت تعالی سیر کند و به یقین این مهم از رسالت‌های آموزش و پرورش است.

قدردان غیورمردان دوران دفاع مقدس باشیم

وی 31 شهریورماه آغاز هفته دفاع مقدس را یادآور شد و گفت: غیورمردان ایران اسلامی عشق به شهادت و ایستادن در میدان جنگ را از حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام آموختند و در دفاعی مقدس آنگونه که باید از کیان جامعه اسلامی دفاع کردند و اکنون نیز برماست که زحمات این دلاورمردان سال‌های جنگ را قدر بدانیم و ضمن حرکت در مسیر آنان نسبت به انتقال فرهنگ ایثار وشهادت را به نسا جوان انتقال دهیم.

امام جمعه لردگان با تاکید بر لزوم جذب افراد متعهد و ولایت مدار در بدنه نظام، این اقدام را رمز موفقیت و ضامن سلامت و امنیت جامعه اسلامی دانست.

انتهاي خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *