رسانه مهمترین عنصر تبلیغ نظام اسلامی است

خانه / استان ها / رسانه مهمترین عنصر تبلیغ نظام اسلامی است

مدیر کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه نظام اسلامی بر اساس اعتقادات شکل گرفته و اساس استراتژیک نظام تبلیغ مکتب است گفت: رسانه مهمترین عنصر تبلیغ در عصر کنونی رسانه است.

کانون1

مدیر کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه نظام اسلامی بر اساس اعتقادات شکل گرفته و اساس استراتژیک نظام تبلیغ مکتب است گفت: رسانه مهمترین عنصر تبلیغ در عصر کنونی رسانه است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت‌الاسلام رحمت الله اروجی در دیدار با مدیر کل تشکل های دینی سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه نظام اسلامی بر اساس اعتقادات شکل گرفته و اساس استراتژیک نظام تبلیغ مکتب است گفت: مهمترین عنصر تبلیغ در زمان کنونی رسانه است و رسانه ما در خدمت نظام است.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی دارای ظرفیت ها و پتانسیل هایی است که خیلی از آنها برای دشمن ناشتاخته است گفت: هیئات مذهبی، کانون مداحان، شبکه تبلیغ و بسیاری از مناسبت های دینی در شمار این ظرفیت ها هستند که باید برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی از آنها نهایت بهره را برد.

حجت‌الاسلام اروجی با بیان اینکه صدها سایت و شبکه ماهواره ای فارسی زبان علیه نظام اسلامی فعالیت و عملیات می‌کنند، لزوم استفاده از ظرفیت های درونی مکتب اهل بیت برای مقابله با آنان را یادآور شد.

وی تثبیت و استقرار، جلوگیری از پیشرفت دشمن و انجام عملیات را سه اصل قرارگاه عملیاتی در هر نبرد برشمرد و گفت: در جنگ فرهنگی باید عملیات داشته باشیم تا از هجمه دشمن مصون باشیم.

حجت‌الاسلام اروجی نشست های فصلی ظرفیت های موجود با ارائه یک طرح و نقشه عملیاتی برای هم افزایی و تضارب آرا را خواستار شد.

گفتنی است، این نشست با حضور رییس کانون مداحان و شاعران آیینی، رییس شورای هیئات مذهبی، نماینده بنیاد دعبل دراستان و موسسات وابسته به اداره کل تبلیغات اسلامی استان در سالن جلسات این اداره برگزار شد.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *