رهبر معظم انقلاب: کارشناسی را انتخاب کنید که به دنبال نسخه‌های نسخ شده خارجی نباشد

خانه / اختصاصی هیأت / رهبر معظم انقلاب: کارشناسی را انتخاب کنید که به دنبال نسخه‌های نسخ شده خارجی نباشد

 امروز و همزمان با هفته دولت، مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور و اعضای هیئت دولت چهاردهم با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب دیدار کردند.

این دیدار، نخستین دیدار دولت چهاردهم با رهبر معظم انقلاب است.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در این دیدار با شکرگذاری تشکیل سریع دولت با همت رئیس جمهور و کمک ارزنده مجلس، نکات مهمی را همچون رعایت اولویت‌های فوری از جمله تورم و گرانی، چگونگی انتخاب مدیران و همکاران، حضور در میان متن مردم، ضرورت حکمرانی قانونمند در فضای مجازی و توجه به تولید به عنوان کلید حل مشکلات اقتصادی، بیان کردند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با تمجید و تکریمِ حرکت پرشکوه اربعینی مردم، هفته دولت را تبریک گفتند. و با گرامی‌داشت یاد شهیدان رجایی و باهنر و همچنین شهید رئیسی و همراهانش، ابراز امیدواری کردند. هفته دولت در همه سالهای طولانی خدمت دولت چهاردهم، هفته امید و مژده و گزارش‌های شادی‌بخش باشد.

ایشان تشکیل به موقع دولت را لطف پروردگار و نعمتی بزرگ خواندند. و از همه کسانیکه بعد از حادثه تلخ شهادت آقای رئیسی و همراهانش به اداره عادی کشور و برگزاری انتخاباتی امن و سالم کمک کردند -از جمله دست‌اندرکاران دولت قبل، رسانه ملی و دیگر دستگاه‌ها- تشکر کردند.

رهبر انقلاب در بیان چگونگی مشورت رئیس جمهور با ایشان درباره کابینه گفتند:

بنده تعدادی را که می‌شناختم و یا در مورد صلاحیت آنها از منابع مورد وثوق مطمئن شده بودم. تأیید و بر برخی اسامی تأکید کردم. اما درباره تعداد بیشتری که نمی‌شناختم گفتم نظری ندارم. که ایشان توانست مجلس را قانع کند و برای همه رای اعتماد بگیرد.

ایشان افزودند: امروز همه وزیران محترمی که مورد اعتماد رئیس جمهور و مجلس قرار گرفته‌اند. مقامات عالی‌رتبه کشورند و وظیفه همه، حمایت و کمک برای موفقیت آنهاست.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در اولین نکته خطاب به دولت جدید، فرصت خدمت به مردم و تلاش برای پیشرفت کشور را نعمت بزرگ الهی برشمردند و افزودند:

این امانت خدا و مردم را قدرشناسی کنید. و بدانید فرصت 4 سال خدمت به سرعت برق و باد می‌گذرد. البته در همین مدت هم می‌توان کارهای بزرگی کرد. همچنانکه امیرکبیر در مدت 3 سال کارهای بزرگی انجام داد. و رئیسی عزیز هم در حدود 3 سال خدمت برخی پایه‌گذاری‌های خوبی انجام داد. که ان‌شاءالله ثمره آن به کشور خواهد رسید.

 

تکیه بر کار کارشناسی به معنای حکمرانی خردمندانه است. کارشناسی را انتخاب کنید که به دنبال نسخه‌های نسخ شده خارجی نباشد.

 

 

 

بازدیدها: 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *