رواج پیام اسلام و شهدا، زمینه ساز ظهور منجی عالم بشریت

خانه / استان ها / رواج پیام اسلام و شهدا، زمینه ساز ظهور منجی عالم بشریت

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری گفت: گسترش پیام اسلام و رسالت راه شهدا در سراسر جهان، زمینه ساز ظهور منجی عالم بشریت است.

افتتاحیه2

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری گفت : گسترش پیام اسلام و رسالت راه شهدا در سراسر جهان ، زمینه ساز ظهور منجی عالم بشریت است .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال وبختیاری؛ حجت الاسلام والمسلمین محمد علی نکونام گلپایگانی در مراسم افتتاحیه نمایشگاه میثاق با شهدا در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) گفت: این همه افتخارآفرینی شهدا و رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس و پس از آن، برای یک به یک ما دارای پیام و رسالتی است که باید برای درک بهتر و به سرانجام رساندن این رسالت عظیم با هم گفتگو کنیم و به پاسخ سوالاتی همچون خواسته امام (ره)  و شهدای بزرگوار از ما و وظیفه و رسالت کنونی ما در حال حاضر و آینده  دست یابیم .

حجت الاسلام والمسلمین نکونام افزود: برگزاری چنین یادمان ها و یادواره ها باعث درک بهتر ما از رسالت خود و تلاش در جهت زنده نگه داشتن و ادامه دادن مسیر زیبای شهدا و امام انقلاب مان می باشد و باید یادمان بماند که پیام امام و شهدا و انقلاب اسلامی همیشه پویا و زنده است .

وی تصریح کرد: امروزه با وجود شرایط خاص کشورمان می طلبد هرکس به نوبه و اندازه خود برای به سرانجام رساندن پیام های شهدا و امام گرانقدر تلاش کند و زمینه را برای ظهور امام عصر (عج) مهیا کند .

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: متاسفانه غبار آلودکی در فضای جامعه و همچنین غبار افکن بسیار زیاد است ، که مردم شریف ما باید با کمک معتمدین خود که همان مسئولان کشوری هستند با ترویج فرهنگ و گفتمان شهدا و رهبر کبیر انقلاب که در اینجا نقش غبار زدایی را دارند این غبارآلودگی و غبار افکنان را از فضا پاک کنند .

وی خاطرنشان کرد: برپایی چنین نمایشگاهی در استان مقدماتی برای برگزاری کنگره بزرگ سرداران و 2400 شهید استان است و امیدواریم این کنگره عظیم به نحو مطلوبی در سال آینده برگزار شود و باید به یاد داشته باشیم شهدا با شهادت خود رسالت خویش را انجام دادند و ادامه راه این مسیر و رسالت بزرگ را به دست ما سپرده اند و در آخرت قطعا بازخواست خواهیم شد که برای انجام این رسالت چه کرده ایم.

نمایشگاه میثاق با شهدا در قالب 12 غرفه در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) شهرستان شهرکرد برپا شده است .

انتهای خبر /

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *