انتخاباتانتخابات

روز عفاف و حجاب / شهرستان بافق

خانه / پیروان عترت / اخبار پیروان عترت / روز عفاف و حجاب / شهرستان بافق

مراسم گرامیداشت روز عفاف و حجاب با حضور جمعی از خواهران  پیروان عترت در محل کانون بانوان نیکوکار برگزار گردید.

در این برنامه ی معنوی که پس از جزء خوانی کلام الله مجید صورت گرفت؛ سرکار خانم زارعی از حوزه علمیه خواهران فاطمه الزهرا(س) سخنانی پیرامون عفاف و حجاب و سبک زندگی آسان بیان داشت.

وی افزود: در زندگی مشترک باید دائماً خودمان را شارژ کنیم و اطلاعات مان را برای ارتقاء کیفیت زندگی توسعه دهیم وگرنه آرام آرام زندگی تجزیه و از هم جدا می شویم. اعضاء خانواده باید حداقل یک زمانی را گرد هم جمع شوند و با گفتگو با یکدیگر زندگی را گرم نگه دارند و به زندگی انرژی بدهند. در کانون خانواده احترام بین اعضاء لازم و ابراز محبت نسبت به یکدیگر از ضروریات است. تا اعضاء از هم گریزان نباشند.

ایشان با اشاره به اینکه مادر در خانواده الگوی فرزندان است گفت: نقش مهمی که مادر در تربیت فرزندان انکارناپذیر است. امام رضا (علیه السلام) فرمودند کوشش کنید که اوقات زندگی را یه 4 قسمت تقسیم کنید .1- بخشی از زندگی را برای عبادت و نیایش 2- ساعتی را برای تامین معاش زندگی 3- آمیزش  و مصاحبت با افراد مطمئن و خانواده 4- تفریح و استراحت.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود پیرامون اهمیت امر حجاب و عفاف بیان داشت: زنان مسلمان با این هدیه الهی که الگوی آن را از حضرت زهرای اطهر (سلام الله علیها) گرفته اند بکوشند تا مادری نمونه باشند و در مسیر ارتقاء کیفیت زندگی قدم بردارند و زندگی خود را بر پایه و اساس پاکدامنی بنا کنند.

DSC00742 DSC00746

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *