زندگی شهید حسینعلی ترکی، مملو از جلوه های ویژه است

خانه / استان ها / زندگی شهید حسینعلی ترکی، مملو از جلوه های ویژه است

سردار ترکی1

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در یادواره 14 هزار شهید کارگر کشور در شهرکرد، گفت:‌ شهید ترکی(شهید شاخص کارگری)، شهیدی است که در همه زمینه های مختلف زندگی خود، جلوه های ویژه ای دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال وبختیاری؛ سردار رضا محمدسلیمانی در یادواره سردار شهید حسینعلی ترکی، شهید شاخص کارگری و 14 هزار شهید کارگر کشور در شهرک صنعتی شهرکرد، ضمن خیرمقدم به حاضران به ویژه سردار نقدی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور، گفت: استان چهارمحال و بختیاری این افتخار را داشته که در سال جاری، دو شهید گرانقدر این استان بعنوان شهید برجسته کشوری انتخاب شوند. شهید شاخص کارگری، شهید ترکی و شهید شاخص کارمندی، شهید نیکخواه.

سردار محمدسلیمانی، افزود: شهید ترکی بعنوان یک شهید شاخص، یک الگوی شاخص قابل درک و فهم، الگویی صادق است که می تواند برای جوانان، راه زندگی باشد.

این یادگار دفاع مقدس، گفت: شهید ترکی، وقتی با مشکل روبرو شد، اتوبوس خودش را فروخت تا مشکل درس خواندن بچه های روستای هرچگان را حل کند.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، اظهار داشت: دوستان شهدا، جوانان و نسل امروز باید از شهدا بگویند و بنویسند و تمام ابعاد روحی و اخلاقی و زندگی شهدا را بازگو کنند.

وی، با اشاره به چاپ کتاب ” خداحافظ رفیق”،‌گفت: این کتاب که امروز رونمایی می شود، ابعاد مختلف زندگی سردار شهید حسینعلی ترکی را به تصویر کشیده است.

گفتنی است:‌سخنرانی سردار نقدی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور، تجلیل از فرزند شهید ترکی، رونمایی از کتاب” خدا حافظ رفیق” و توزیع 5هزار جلد از این کتاب بین آحاد مردم، نرم افزار چند رسانه ای” سفیر سازندگی” و سردیس شهید ترکی، اجرای سرود و نمایش و دکلمه خوانی فرزند شهید شاخص کارگری کشور از دیگر برنامه های این مراسم معنوی بود.

شایان ذکر است: نمایشگاهی از محصولات فرهنگی، دفاع مقدس و آثار شهید حسینعلی ترکی در حاشیه این نمایشگاه، دایر شده بود که مورد بازدید علاقه مندان به فرهنگ ایثار و شهادت قرار گرفت.

انتهای خبر/

Views: 44

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *