سخنرانی حجت الاسلام علیرضا پناهیان با موضوع دوقطبی سازی ، ریشه قتل اباعبدالله علیه السلام

سخنرانی حجت الاسلام علیرضا پناهیان _ دوقطبی سازی،ریشه قتل اباعبدالله الحسین علیه السلام

خانه / قرآن و عترت / عترت / ستارگان هدایت / امام حسین (علیه السلام) / سخنرانی حجت الاسلام علیرضا پناهیان _ دوقطبی سازی،ریشه قتل اباعبدالله الحسین علیه السلام

سخنرانی حجت الاسلام علیرضا پناهیان با موضوع دوقطبی سازی ، ریشه قتل اباعبدالله الحسین علیه السلام

در ادامه بمناسبت فرارسیدن ماه حزن و اندوه محـــرم الحرام و ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام سخنرانی شنیدنی و مهمی از حجت الاسلام علیرضا پناهیان در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه تهران با موضوع دوقطبی سازی ، ریشه قتل اباعبدالله الحسین علیه السلام و بررسی ریشه های واقعه کربلا برای شما کاربران گرامی قرار داده شده است . در ادامه می توانید فایل سخنرانی حجت الاسلام علیرضا پناهیان با موضوع دوقطبی سازی ، ریشه قتل اباعبدالله الحسین علیه السلام را از سایت هیات دریافت نمایید.

طبیعتاً مردمان هوشمند از ریشه‌یابی قتل اباعبدالله الحسین علیه السلام و مظلومیت ایشان نمی‌توانند بگذرند و چقدر خوب است که در ذکر مصیبت‌ها وقتی از مصائب عاشورا سخن گفته می‌شود از ریشه‌های شکل‌گرفتن این مظلومیت هم سخن به میان بیاید . دربارۀ دوقطبی‌سازی خیلی باید در نماز جمعه صحبت بشود. همین سورۀ منافقین، دربارۀ «عبدالله بن ابی» -که جامعه را دوقطبی کرد و موجب غضب رسول خدا صلی الله علیه و آله شد ، نازل شده است . البته اختلاف نظر در جامعۀ اسلامی مایۀ برکت است اما دوقطبی کردن جامعه و ذلیل‌کردن یک قطب، و عزیز دانستن یک قطب دیگر، یک رفتار منافقانه است.

اخیراً رئیس‌جمهور علیه دوقطبی‌سازی صحبت کردند، صحبتی که ما طلبه‌ها هم در محرم علیهِ آن حرف زدیم. ولی برای من خیلی عجیب بود که ایشان در یک سخنرانی می‌توانند هم یک دوقطبی برای انتخابات آینده بسازند، هم علیه دوقطبی صحبت کنند! هم دوقطبی در موضوع زن ایجاد کنند و به تبلیغاتچی‌ها گِرا بدهند که روی این دوقطبی- برای انتخابات آینده- کار کنید، در حالی که واقعاً آنچنان دوقطبی‌ای در موضوع زن وجود ندارد. و بعد هم در عین حال، در همان صحبت، علیه دوقطبی صحبت کنند. این یک مقدار عجیب است و از این‌جور اتفاق‌ها در سخنان ایشان زیاد اتفاق افتاده است. ایجاد دوقطبی کاذب در جامعه ، رفتاری منافقانه است . دوقطبی سازی موجب دیکتاتور روانی در جامعه می شود .

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام صوت های سخنرانی سخنرانان مطرح کشوری را برای شما همراهان در سایت هیات جمع آوری نموده است .

سخنرانی حجت الاسلام علیرضا پناهیان_دوقطبی سازی،ریشه قتل اباعبدالله علیه السلام
سخنرانی حجت الاسلام علیرضا پناهیان_دوقطبی سازی،ریشه قتل اباعبدالله علیه السلام

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

Visits: 170

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *