آل سعود شوم ترین مولود عالم اسلام

خانه / استان ها / آل سعود شوم ترین مولود عالم اسلام

%d9%81%d8%a7%d8%b7%d9%85%db%8c1

حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن فاطمی، رژیم آل سعود را فتنه عظیم و شوم ترین مولود در عالم اسلام دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ امام جمعه موقت شهرکرد، با تسلیت سالروز شهادت جانگداز حضرت امام باقر علیه السلام ، یاد و خاطره شهدای منا در حج سال گذشته را گرامیداشت و جنایات آل سعود و آل خلیفه در فشار به ملت های اسلامی و علمای اسلام را محکوم کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن فاطمی، افزود: کسب مال از غیر راه شرعی حرام است و رشوه و اختلاط مال با حرام خانمانسوز می باشند.

وی، در ادامه با تسلیت مجدد سالروز شهادت امام باقر علیه السلام ، گفت: امام پنجم در سال 57قمری به دنیا آمدند و در صحرای کربلا، حدود 3-4ساله بودند و در سال 95 به امامت رسیدند. ایشان 19سال مدت امامتشان در دوران آغاز ضعف بنی امیه بود.

حجت الاسلام والمسلمین فاطمی، افزود: امام باقر علیه السلام فرصت یافتند فرهنگ تشیع را نشر دهند و آثار اجداد بزرگوارشان را در سطح جامعه منتشر نمایند.

امام جمعه موقت شهرکرد، با تذکر سه نکته؛ خواستار حضور پرشور آحاد مردم در مراسم پرفیض دعای عرفه در نهم ذیحجه، نماز عید سعید قربان و راهپیمایی اعلام انزجار از جنایات آل سعود و آل خلیفه شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن فاطمی، تأکید کرد: راهپیمایی به خاطر اعلام انزجار از آل سعود و آل خلیفه و اعتراض به اذیت این دو رژیم نسبت به مسلمانان و بخصوص علمای بحرین و توطئه های آنان علیه ملت های دیگر است.

وی، افزود: با وجود اینکه 80درصد جمعیت بحرین، شیعه هستند؛ اقلیت آل خلیفه بر آنها فشار وارد می کنند.

امام موقت جمعه شهرکرد، با اشاره به بیانات و پیام مقام معظم رهبری پیرامون مطالبه از ملت های جهان در رابطه با اعتراض به جنایات آل سعود، غرور تکبر این رژیم را یادآور شد و گفت: تکبر و غرور ال سعود به حدی است که از اظهار شرمساری و عذرخواهی از ملل آسیب دیده فاجعه منا نیز خودداری می کند.

حجت الاسلام والمسلمین فاطمی، تصریح کرد: این فتنه عظیم و فرزند نامشروع آل سعود، شوم ترین مولود در عالم اسلام است.

وی ، به تاریخچه شکل گیری رژیم ال سعود و وهابیت اشاره کرد و با یادآوری دیگر جنایات این رژیم نامشروع در تخریب کربلا و غارت و کشتار هزاران نفر از مردم بیگناه این شهر مذهبی شیعیان و همچنین نجف اشرف در سال 2116قمری، گفت: تخریب قبور ائمه بقیع به دست وهابیون از دیگر جنایات این رژیم به شمار می رود.

امام جمعه موقت شهرکرد، تأکید کرد: با ذکر این جنایات، هیچ دوستی با عربستان نداریم و هیچ لزومی ندارد ما با عربستان که این همه غرور و تکبر دارد ملاحظه کنیم و حقیر شدن در شأن ما نیست.

شایان ذکر است: انتقاد از زمزمه برخی افراد پیرامون مخارج و سرمایه گذاری های نظامی علی رغم تأکید قرآنی بر آمادگی نظامی برای مقابله با دشمنان، موضوع قراداد مالی و بانکی(FATF)، و مسایل پیرامونی برجام از دیگر نکات مورد تأکید امام جمعه موقت شهرکرد بود.

گفتنی است: بعد از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه، راهپیمایی محکومیت جنایات آل سعود و آل خلیفه از مقابل مصلای بزرگ امام خمینی(ره) تا چهارراه بوعلی سینای شهرکرد برگزار و قطعنامه پایانی قرائت شد.

 انتهای خبر/

Views: 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *