سفر جمعی از مسئولین سازمان بسیج مداحان کشور به بام ایران + تصاویر

خانه / استان ها / سفر جمعی از مسئولین سازمان بسیج مداحان کشور به بام ایران + تصاویر

4 نفر از مسئولین سازمان بسیج مداحان کشور برای نظارت تخصصی برنامه های سال 92 و 93 بسیج مداحان به چهارمحال و بختیاری سفر کردند.

4 نفر از مسئولین سازمان بسیج مداحان کشور برای نظارت تخصصی برنامه های سال 92 و 93 بسیج مداحان به چهارمحال و بختیاری سفر کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛مسئولین سازمان بسیج مداحان کشور در این سفر دو روزه،از نزدیک در جریان اقدامات انجام شده و برنامه های اجرایی این سازمان قرار گرفتند.

ضمن رضایت از اجرای مطلوب برنامه های ابلاغی به نحو احسن، نکاتی را هم پیرامون اجرای بهتر برنامه ها بیان نمودند که در دستور کار بسیج مداحان استان قرار گرفت.

حضور در کانون های بسیج مداحان برادر و خواهر شهرکرد و همچنین شهرستان بروجن نیز از یگر برنامه های این سفر بود.

دیدار و جلسه با مسئولین استان از جمله:سردار رضا محمد سلیمانی فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام،حجت الاسلام و المسلمین رحمت الله اروجی مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی استان،حمیدرضاتوسلی رئیس کانون مداحان وشعرای آیینی،نماینده بنیاد دعبل و مدیر اجرایی هیأت رزمندگان اسلام استان از برنامه های مسئولین سازمان بسیج مداحان بود.

درجلسه اداره تبلیغات اسلامی استان، حجت الاسلام رحمت الله اروجی طی سخنانی به اهمیت کاری هیئات مذهبی و برنامه ریزی برای مداحان اشاره کرد و گفت: اقدامات ارزشمندی تاکنون در این زمینه صورت گرفته است.

مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی استان به اتحاد و همدلی بین اداره تبلیغات و بسیج مداحان اشاره کرد و ادامه داد: با برنامه ریزی جامع و کامل و استفاده از ظرفیت های موجود در این دو مجموعه گامهای بهتری را می توان برداشت.

حجت الاسلام اروجی به آموزش مداحی در سطح کشور اشاره کرد و از اقدام ارزشمند سازمان بسیج مداحان در آموزش مداحان به صورت و یدئو کنفراس تقدیر کرد.

در ادامه رئیس کانون مداحان وشعرای آیینی استان به ارائه گزارش پرداخت و گفت:بیش از ۱۵۰۰ مداح برادر و خواهر در سطوح مختلف با مراجعه به کانونهای مداحان و شاعران آیینی استان فرم ثبت نام را تکمیل کردند.

حمیدرضاتوسلی ادامه داد: از این تعداد “۸۰ نفر پیرغلامان”، “۲۵۰ نفر جوان، نوجوان – دانش آموز”، “بیش از۶۷۰نفر خواهر “و “افزون بر از ۴۰۰ نفر” را برادران مداح تشکیل می دهند.

مدیر اجرایی هیأت رزمندگان اسلام استان به شناسایی مداحان شاخص در سطح استان اشاره کرد و گفت: ۲۲۴ذاکر اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام مداح شاخص در استان فعالیت دارند.

نماینده بنیاد دعبل خزاعی در استان ادامه داد: با مساعدت و همکاری بنیاد دعبل خزاعی، نزدیک به ۳۰نفر از مداحان استان بیمه و مستمری بگیر هستند.

این جلسه نتایج قابل توجه و مهمی را برای دو طرف به ارمغان داشت و قرارشد سازمان بسیج مداحان و اداره تیلیغات اسلامی همکاریهای خود را در زمینه های مختلف گسترش دهند.

در جلسه با سردار سلیمانی فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام،گزارش کلی از روند نظارت و کیفبت و کمیت برنامه های بسیج مداحان استان و همچنین پیشنهادها و درخواست ها خدمت سردار فرمانده ارائه شد . سردار محمد سلیمانی نیز ضمن خوش آمدگویی به بازرسان سازمان بسیج مداحان کشور مسائلی را پیرامون استان چهارمحال و بختیاری و سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام بیان کرد .

وی رسالت بسیج مداحان را بسیار مهم و اثرگذار دانست و حضور بازرسان عزیز را مایه خیر و برکت و رونق گرفتن برنامه ها و فعالیتهای بسیج مداحان استان عنوان کرد.

قابل ذکر است بازرسان از مهدیه و مصلای بزرگ امام خمینی (ره)شهرکرد بزرگترین مجموعه فرهنگی استان بازدید کردند و برادر مهدیه مسئول نظارت بر کار مصلی با خوش آمدگویی ویژگی ها و محاسن منحصر به فرد مصلای شهرکرد را بیان داشت و ادامه داد ساخت و معماری این مصلا در ایران بی نظیر و در خاورمیانه کم نظیر می باشد. این بازدید بسیار مورد توجه بازرسان قرار گرفت .

در پایان نیز لوح تقدیر از طرف سازمان بسیج مداحان کشور توسط سردار فرمانده سپاه استان به سرگرد پاسدار حجت الله کیانی مسئول سازمان بسیج مداحان استان چهارمحال و بختیاری اهدا شد.

SAM_1936

SAM_1943

SAM_1939

SAM_1937

SAM_1953

SAM_1955

SAM_1956

SAM_1958

SAM_1954

SAM_1944

SAM_1948

 انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *