سِر‍ّ همدلی رزمندگان دفاع مقدس در تعبد و ایمان بود

خانه / استان ها / سِر‍ّ همدلی رزمندگان دفاع مقدس در تعبد و ایمان بود

سلمانپور

حجت الاسلام سلمانپور، امام جمعه شهر اردل در جمع کارکنان سپاه این شهرستان، گفت: سِر‍ّ همدلی رزمندگان دفاع مقدس در تعبد و ایمان بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال وبختیاری؛امام جمعه اردل،‌ با سفارش حاضران به توجه بیش از پیش معنویات، افزود:‌ سِرّ بعضی از شهدا این است که می خواهند مثل مادرشان فاطمه سلام الله علیها گمنام و مظلوم باشند.

حجت الاسلام سلمانپور ، در ادامه به فضیلت نماز غفیله اشاره کرد و گفت: یزید، بعد از واقعه عاشورا به ظاهر اظهار پشیمانی کرد و گناه را به گردن عبیدالله انداخت و از امام سجاد سؤال کرد که آیا راه برگشت برای من است، امام  چون سفیر رحمت الهی بودند فرمودند: اگر نماز غفیله را با شرایط بخوانی شاید بخشیده بشوی که یزید لعنت الله علیه موفق به توبه نشد.

حجت الاسلام سلمانپور، همدلی رزمندگان در دوران دفاع مقدس را مرهون تعبد و ایمان آنها دانست و افزود: اگر بخواهیم جنبه معنوی هر فرد تقویت بشود باید به مستحبات عمل کند و سِرّ موفقیت سپاه در عبادت و بندگی خدای متعال  در بین پاسداران انقلاب اسلامی است.

وی، در بخش دیگری از سخنان خود، قتل عام مردم بیگناه یمن توسط وهابیون سعودی را محکوم کرد و اظهار داشت:  وهابیت از نسل یزید است و الفبای مسلمانی را نمی دانند. دنیایشان دنیای زور وتزویر است. آل سعود، آل یهود و صهیونیست شده اند.

انتهای خبر/

Views: 38

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *