سپاه مظهر عزت و اقتدار کشور است

خانه / استان ها / سپاه مظهر عزت و اقتدار کشور است

سرافراز7

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مظهر عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام کریم سرافراز باتبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت روز پاسدار، تأکید کرد: پاسداری از انقلاب اسلامی، مخصوص سپاه پاسداران نیست؛ بلکه رسالت حفاظت از انقلاب و ارزش های والای اسلامی تکلیفی است که بر دوش همه امت اسلامی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی است که با تکیه بر نیروی مردمی و مؤمن و فداکار، به صورت سازمانی از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن پاسداری می کند.

این مقام مسئول، تصریح کرد: سپاه نهادی پویا، زنده و فعال است که با پیش روندگی روزافزون، چشم جهانیان را به حیرت واداشته و در تمام عرصه های کشور اعم از؛ دفاعی، علمی، سازندگی، رشد و تعالی یافته و گنجینه بزرگی از تجارب والا را اندوخته است.

روحانی وعضو هیأت رزمندگان اسلام استان، نیروی انسانی کارآمد و قدرتمند از نظر معنوی و سازمانی را از ویژگی های اقتدار آفرین سپاه دانست و گفت: تربیت مدیران جوان و لایق و تراز انقلاب اسلامی در مجموعه سپاه و بسیج مردمی از خصوصیات این نهاد انقلابی به شمار می رود.

حجت الاسلام سرافراز، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را مظهر عزت و اقتدار جمهوری اسلامی دانست و تأکید کرد: اقتدار سپاه برای کل کشور عزت آفرین است و بارها مشاهده کرده ایم که نیروهای مقتدر سپاه در مقابل تهدیدات داخلی و خارجی با عکس العمل مناسب و به هنگام خود توانسته اند برگ های زرینی در تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی ثبت نمایند.

روحانی وعضو هیأت رزمندگان اسلام استان، مقابله با نفوذ دشمنان در این برهه از زمان را رسالتی خطیر دانست که هوشیاری سپاهیان و بسیجیان را دوچندان می طلبد و گفت: همه دلسوزان نظام باید با خطر نفوذ دشمنان در ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی مقابله کنند.

حجت الاسلام سرافراز با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که یکی از عوامل موفقیت جمهوری اسلامی را واکسینه کردن نظام در برابر تهدیدات و آسیب رسانی آمریکا و استکبار جهانی از راه تقویت اقتصاد کشور با استفاده از اقتصاد مقاومتی دانسته اند، تصریح کرد: استفاده از ظرفیت عظیم نیروهای مسلح به ویژه سپاه و بسیج می تواند در تحقق شعار سال و قطع وابستگی به بیگانگان نقش مهمی ایفا کند.

روحانی وعضو هیأت رزمندگان اسلام استان، فرهنگ سازی مصرف کالای تولید داخل را از دیگر وظایف فعالان فرهنگی و هادیان سیاسی سپاه و بسیج دانست که می تواند به افزایش تولید ملی و بهبود وضع معیشت مردم کمک شایانی کند.

انتهای خبر/

Views: 2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *