سپاه و بسیج جلودار و زینت انقلاب اسلامی هستند+تصویر

خانه / استان ها / سپاه و بسیج جلودار و زینت انقلاب اسلامی هستند+تصویر

سپاه و بسیج جلودار و زینت انقلاب اسلامی هستند+تصویر

نماینده ولی فقیه در استان در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح چهارمحال و بختیاری در میدان امام حسین شهرکرد، گفت: سپاه و بسیج جلودار و زینت انقلاب اسلامی هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام گلپایگانی، سوم خرداد 94، در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان با اشاره به جنایات دشمنان اسلام در کشورهای مسلمان گفت: در کشور یمن هر چه بیشتر بمب بر سر مردم ریخته می شود بیداری شان بیشتر و عمیق تر می شود.

وی، افزود: همچنین مردم لبنان، سوریه و عراق هم با وجود ظلم ها و مظلومیت ها همچنان مقاوم در مقابل دشمنان ایستاده اند.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام، تصریح کرد: اگر امروز دشمن بر فشار، تحریم، پرورش و گسترش ترور و ترویسم در منطقه و حمایت آن می افزاید هیچ یک نشانه قدرت او نیست؛ بلکه هر روز در حال تضعیف است و اسلام پیروز نهایی این میدان خواهد بود.

امام جمعه شهرکرد؛ با بیان اوج گرفتن موج بیداری اسلامی در منطقه، ادامه داد: نهضتی که برگرفته از سیره نبوی، علوی و نهضت عاشورا باشد، پیروز نهایی است و ملتهایی که دنباله رو این نهضت باشند، بی شک بر دشمنان غلبه می کنند.

وی افزود: توطئه چینی و خیانتهای دشمن به هدف نمی رسد و باعث تضعیف هرچه بیشتر دشمنان نظام اسلامی می شود.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با بیان اینکه موج مقاومت در منطقه دشمن را به هراس انداخته، تصریح کرد: اینکه آمریکا به زیاده خواهی های خود در مذاکرات می افزاید، دامنه تروریسم را در منطقه گسترش می دهد و از داعش حمایت می کند، هیچ یک به قدرت گیری این کشور کمک نمی کند .

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان، موج مقاومت در منطقه را نشأت گرفته از نهضت عاشورا و تجربه انقلاب اسلامی ایران دانست و افزود: این روزها مردم یمن زیر فشار وحشی گریهای بسیاری قرار گرفته اند؛ اما روز به روز مقاوم تر می شوند.

امام جمعه شهرکرد، با گرامیداشت سالروز سوم خرداد و روز پاسدار، تصریح کرد: سپاه و بسیج جلودار و زینت انقلاب اسلامی هستند چراکه در مکتب امام حسین علیه السلام پرورش یافته اند.

نماینده ولی فقیه در استان با تبیین درس مقاومت در مکتب امیرالمومنین و امام حسین علیه السلام گفت: بسیجیان، پاسداران، ارتشیان و همه ملت ایران درس مقاومت را از این مکتب گرفته اند که با جنود الهی همراهند و به تعبیر امیرالمومنین کوه ها متلاشی می شوند ولی لشکریان اسلام متزلزل نمی شوند.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام،‌افزود:‌ اینها درس مقاومت را از مکتب و سیره عمل اباعبدالله و امیرالمومنین آموخته اند و این است که امام فرمود آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

امام جمعه شهرکرد تاکید کرد: ما ایستاده ایم، مردم ایستاده اند و هرگز امکان ندارد که دشمنان به اهداف شومشان برسند. اینکه دشمنان سعی می کنند با جنگ نیابتی به ایران ضربه بزنند یک خیال باطل است و ابدا تاثیری در اراده ملت ایران نخواهد گذاشت.

وی در پایان با تاکید مجدد بر مقاومت ملت ایران گفت: هر چه تهدید بیشتر شود مقاومت و ایستادگی ما بیشتر می شود و این بیداری اسلامی است که پیروز است و این تجربه ۳۶ ساله انقلاب اسلامی ایران است.

صبحگاه20

صبحگاه18

صبحگاه29

صبحگاه27

صبحگاه1

صبحگاه3

صبحگاه9

صبحگاه15

صبحگاه14

صبحگاه8

صبحگاه12

صبحگاه19

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *