جشن پیروزی انقلاب در بافق + تصاویر

خانه / استان ها / جشن پیروزی انقلاب در بافق + تصاویر

اخبارهیئت رزمندگان اسلام شهرستان بافق
جشن سی و ششمین فجر پیروزی انقلاب اسلامی به همت پایگاه نبی اکرم (ص) شرکت سنگ آهن مرکزی در حسینیه امام زاده عبدالله (ع) (گلزار شهدا) با حضور جمع کثیری از اعضای هیئت رزمندگان اسلام و بسیجیان طرح صالحین و امت اسلامی و مسئولین ( امام جمعه و فرماندار و………..) برگزار گردید . در این مراسم باشکوه سردار پیشکسوت کریم پور مشاور فرماندهی سپاه با سخنان ارزشمند که همراه با مدارک و سند بصورت ویدئو پروژکتور پخش می نمودند . ابتدا پیرامون توانمندی و قدرت جمهوری اسلامی بیان داشتند که ما در جریان هسته ای به نقطه ای که لازم بود رسیدیم و این تحریم های دشمن کاری را پیش نبرده و نخواهد برد و مذاکرات هم به معنای آنکه جلوی غنی سازی با بشریت سلاح موشکی ما را بگیرند چیز دیگری نیست که بحمد الله رهنمودهای رهبری و هوشیاری دولتمردان نخواهد گذاشت بجائی برسد .

حضرت آقا در سال 91-92 در مشهد مقدس کنار تربت علی ابن موسی الرضا (ع) فرمودند ما دشمنان زیادی داریم از جمله آمریکا و اسرائیل . آنها باید بدانند که اگر کوچکترین حرکت نظامی داشته باشند اسرائیل و تلاویل و حیفا را با خاک یکسان خواهیم کرد . این جمله ی رهبر معظم انقلاب را هم امام راحل نیز فرموده بودند ( آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند). لیکن آن موقع ما وضعیت حالا را نداشتیم و الان به حمد الهی توانمندی و قدرت نظامی جمهوری اسلامی بحدی رسیده که دنیا از ان حساب می برد و اینکه مطرح می کنند گزینه نظامی روی میز داریم چرا عمل نمی کنند چون به توان ایران پی برده و خود اعلام می دارند در جنگ سه عامل لازم است و ایران به جز این عوامل که سلاح و نیرو و امکانات باشند عامل دیگری نیز دارد که آن هم طبیعت است که یکی از آن عوامل که باعث پیروزی ایران اسلامی در قضیه گروگانگیری سفارت ( جاسوسان ) شد ریگ های صحرای طبس بود.

در بخش دیگری از سخنان خود پیرامون گروه داعش بیان داشتند که استکبار وقتی می بیند از طریق مذاکره ، از طریق نظامی ، نمی تواند به نتیجه برسد آمده که با این داعشها اسرائیل دیگری درست کند بصورتی که آنها خود را مسلمان می دانند به جان مسلمانها بیندازد و با بدترین وضع انسانها را پاره پاره کندو حتی زبان کودکان را ببرند و در دهان مادران آنها بگذارند که شاید موفق شوند از این طریق به اسلام ضربه بزنند و از طرف دیگر امریکا نفت را از 120 دلار به 40 می رساند و متاسفانه عربستان سعودی که مهره استکبار شد همراهی بکند .

حتی حاضر است این زیان را تا 20دلار هم که برسد تحمل کند که شاید به ایران ضربه ای بزند اما بداند ایران اسلامی از این تحریمها و جریا نات اقتصادی هیچ واهمه ای ندارد و بحمد الله با موفقیت و سر افرازی که انقلاب خود را به جهان صادر می کندد سی و ششمین فجر انقلاب را در حالی طی می کند که رهبر فرزانه انقلاب اعلام می دارد ما سلاح هسته ای نداریم و به دنبال آن هم نیستیم و لیکن بدانید شما در هر سطحی که فکر حمله به ایران اسلامی را بکنید با همان نوع دفاع خواهیم کرد . در پایان قسمتی از فعالیتهای ساخت موشکی و غنی سازی هسته ای ایران اسلامی را که به اوج قدرت رسیده از طریق نمابر به معرض نمایش عموم گذارده شد.

سردار کریم پور10سردارکریم پور11سردار کریم پور3سردار کریم پور 2

Views: 171

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *