شبهه زدایی از ویژگی های امام جواد علیه السلام است

خانه / استان ها / شبهه زدایی از ویژگی های امام جواد علیه السلام است

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر گفت: امام جواد علیه السلام  از دانش گسترده ای برخوردار بود به طوری که تمام شبهات و سوالات عالمان آن زمان را پاسخ می دادند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام و المسلمین سید امان الله حسینی صدر در مراسم عزاداری سالروز شهادت امام جواد(علیه السلام) که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد برگزار شد، با تسلیت سالروز شهادت این امام همام، گفت: امام جواد(علیه السلام) در تولد، شهادت و طول زندگیشان بسیار مظلوم بودند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمر بنی هاشم(علیه السلام) استان چهارمحال و بختیاری  با بیان اینکه با توجه به آغاز امامت امام جواد(علیه السلام ) از هشت سالگی بسیاری از فرقه ها با این موضوع مخالفت می کردند، افزود: بزرگان آن زمان نزد امام رضا(علیه السلام) رفته و گله مند بودند اما ایشان ویژگی های امام جواد(علیه السلام) را برایشان برشمرد.

روحانی و عضو هیأت رزمندگان اسلام استان اظهار کرد: مامون می خواست از کم سن و سال بودن امام جواد(علیه السلام ) سوء استفاده کرده و رابطه بین امام و شیعیان را قطع کند و این امام را کاملا تحت نظر داشته باشد.

حجت الاسلام حسینی صدر ادامه داد: امام جواد(علیه السلام ) از دانش گسترده ای برخوردار بود به طوری که تمام شبهات و سوالات عالمان آن زمان را پاسخ می دادند.

روحانی و عضو هیأت رزمندگان اسلام استان با بیان اینکه ما نیز نباید در زمان حال امام زمانمان را تنها بگذاریم، تصریح کرد: مشکلات امروز کشور به دلیل غربگرایی برخی است والا آمریکا و اسرائیل و دشمنان در تمام این سال ها بوده اند و هرگز نتواسته اند به هدفی در کشور دست یابند.

مداحی و ذکر روضه در سوگ شهادت امام جواد علیه السلام از دیگر برنامه های این مراسم معنوی بود.

پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام

Views: 0

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *