شعار سال راهبرد کشور مقابل وادادگی برابر دشمنان است

خانه / استان ها / شعار سال راهبرد کشور مقابل وادادگی برابر دشمنان است

سرافراز14

حجت الاسلام سرافرازگفت: نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری برای تغییر نگرش راهبردی مردم و مسئولان نسبت به مسایل اساسی کشور است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام کریم سرافراز با گرامیداشت ایام پرفضیلت ماه رجب گفت: باید در ماههای رجب و شعبان با ایجاد آمادگی در وجود خویش مهیای ورود به ماه مبارک رمضان و ضیافت الهی شویم.

روحانی وعضو هیأت رزمندگان اسلام استان،حضور قلب انسان را اولین آمادگی برای ورود به ماه ضیافت الهی دانست و افزود: انسان باید به گونه ای آمادگی پیدا کند که خدا را در همه حال ناظر و حاضر بر اعمال و رفتار خویش بداند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، اظهار کرد: بیشتر ادعیه ماه رجب به عظمت الهی و صفات خداوند متعال می پردازند و مناسبت های مختلف ازجمله اعتکاف در این ماه می تواند انسان را بیش از پیش به خدا نزدیک سازد.

این مقام مسئول، استقبال پرشور آحاد مردم به ویژه نسل جوان از مراسم اعتکاف در کشور را مرهون انقلاب اسلامی و اندیشه های امام و مقام معظم رهبری دانست و تأکید کرد: خداوند به بهانه های مختلف انسانها را به سمت بهشت سوق می دهد و ما خودمان به نفس خویش ظلم می کنیم؛ وگرنه بعید است خداوند به خاطر یک خطا یا یک جهل معرفتی رابطه اش با بندگان را قطع نماید.

روحانی وعضو هیأت رزمندگان اسلام استان، در ادامه سخنان خود به تشریح اهمیت نامگذاری سال 95 بعنوان سال اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: نامگذاری سال ها برای آن است که با توجه دادن مردم و مسئولین، مشکلی از مشکلات کشور در عرصه های مختلف حل شود.

حجت الاسلام سرافراز، افزود: گاهی شعار سال برای دستیابی به یک هدف با حل مشکل سیاسی، فرهنگی و اقتصادی است و گاهی نیز راهبرد محور می باشد.

روحانی وعضو هیأت رزمندگان اسلام استان، تکرار واژه اقتصاد مقاومتی در نامگذاری سال 95 از سوی مقام معظم رهبری را برای تغییر نگرش راهبردی مردم و مسئولان نسبت به مسایل اساسی کشور دانست و تصریح کرد: هرچند در سالهای قبل نیز مقام معظم رهبری به اقتصاد اشاره داشته اند؛ ولی امسال مهم ترین و جامع ترین شعار را مطرح فرموده اند و مقصود ایشان عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی در سطح جامعه است، نه اینکه صرفا نامگذاری باشد و مسئولین نیز به بنر و سربرگ نامه ها و برگزاری جلسات و همایش هایی اکتفا نمایند.

این مقام مسئول، در تبیین چرایی قیود اقدام و عمل در شعار سال، اظهار کرد: پرهیز از برخورد شعارگونه با اقتصاد مقاومتی از اهداف این نامگذاری است. مقام معظم رهبری در سال گذشته به نبود همدلی در اقتصاد مقاومتی اشاره فرمودند و بر تؤامانی همدلی و همزبانی و باور به اینکه کلید حل مشکلات کشور در داخل است، تأکید فراوان داشتند.

حجت الاسلام سرافراز، اکتفا به حرف زدن درباره اقتصاد مقاومتی را یکی از فلسفه های طرح مجدد این کلیدواژه در شعار سال 95 دانست و گفت: نامگذاری امسال ادعای دروغین قرار گرفتن انقلاب و ملت ایران بر سر دوراهی تسلیم یا تحمل فشار از سوی آمریکا را رد کرد و مهر باطلی بر تلاش عده ای در داخل کشور زد که می خواهند گفتمان تسلیم را در جامعه تئوریزه کنند.

روحانی وعضو هیأت رزمندگان اسلام استان، با نکوهش کسانی که دم از برجام های 2،3 و چهار می زنند، گفت: وادادگی برخی مسئولان در برابر تحریم و تهدید دشمنان، یکی از علت های تکرار اقتصاد مقاومتی در نامگذاری سال 95 از سوی مقام معظم رهبری است.

این مقام مسئول، اقتصاد مقاومتی را راه حل عبور از مشکلات و تحریم و تسلیم در برابر آمریکا و دولتهای غربی دانست و تأکید کرد: نباید از اصول کشور و آرمانهای ملت کوتاه بیاییم.

روحانی وعضو هیأت رزمندگان اسلام استان، پذیرش برجام هسته ای از سوی گروه 5+1 را ناشی از هراس آمریکا و غرب از تحقق اقتصاد مقاومتی در ایران اسلامی دانست و با انتقاد از ورود انواع کالاهای غیرضروری مانند خودرودهای گرانقیمت به کشور، گفت: چگونه است که ما تحریم هستیم ولی انواع خودروی میلیاردی وارد کشور می شود؛ اما در برابر ورود اقلام مورد نیاز مردم ازجمله برخی داروها و … برای ما محدودیت ایجاد می شود؟

انتهای خبر/

بازدیدها: 2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *