شهرکرد میزبان یادواره سردار شهید حسینعلی ترکی (شهید شاخص کارگری کشور)

خانه / استان ها / شهرکرد میزبان یادواره سردار شهید حسینعلی ترکی (شهید شاخص کارگری کشور)

سردار ترکی

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام گفت: یادواره سردار شهید حسینعلی ترکی، شهید شاخص کارگری و بزرگذاشت یاد و خاطره 14 هزار شهید کارگر کشور در شهرک صنعتی شهرکرد برگزار می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال وبختیاری؛سردار رضا محمدسلیمانی، گفت: امسال افتخار داریم در لوای یاس نبوی، زیر بیرق مطهر شهدا خدمت کنیم و به برکت نام مبارک حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، دو تن از شهیدان پرافتخار استان چهارمحال و بختیاری بعنوان شهید شاخص قشر کارگری و کارمندی کشور در سال جاری معرفی شده اند.

سردار محمدسلیمانی، افزود: سردار شهید حسینعلی ترکی و سردار شهید غلامعلی نیکخواه، این شهدای بزرگواری که واقعا نکات زیبایی در سیره عملی و نظری آنان نهفته است و می تواند جهت نسل حاضر و نسل های آینده قابل ارائه و الگو باشد در سال جدید در سطح کشور بعنوان شهید شاخص معرفی شده اند.

وی، تصریح کرد: با معرفی این الگو هایی که صادق و ملموس و دست یافتنی هستند برای همه ی نسل ها، ان شاالله بتوانیم این عزیزان را به عنوان الگو انتخاب کنیم.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با اشاره به نکات زیبای نهفته در زندگینامه شهید ترکی و شهید نیکخواه، افزود: این شهیدان پرافتخار واقعا زندگی نامه ی زیبایی در عرصه های مختلف دارند که امیدواریم ان شاالله بتوانیم این عزیزان را در سطح کشور معرفی کنیم تا بتوانیم به عنوان الگو های شاخص در راستای رسیدن به مسیر کمال آنها را سرمشق خود قرار دهیم.

یکی از اقدامات فرهنگی در راستای ترویج فرهنگ جهاد و ایثار و شهادت برگزاری یادواره هاست که کارهای خوب و تاثیرگذاری در استان انجام شده است.

سردار محمدسلیمانی اظهار کرد: براساس پيگيري‌هاي صورت گرفته از سوي بسيج كارگري چهارمحال و بختياري، سردار شهيد “حسينعلي تركي هرچگاني”، به عنوان شهيد شاخص كارگري كشور در سال ۱۳۹۴، انتخاب و معرفي شد که مراسم یادواره این شهید عزیز و بزرگداشت مقام 14 هزار شهید کارگر کشور روز چهارشنبه، 9 اردیبهشت 94 ساعت 10 صبح در شهرک صنعتی شهرکرد برگزار خواهد شد.

وی، افزود: سردار نقدی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور و جمعی از مقامات کشوری و لشگری، خانواده معظم شهدا، مسئولین ارشد استان و یادگاران دفاع مقدس، مهمانان ویژه این مراسم ملی می باشند.

۱۴گفتنی است:هزار شهيد كارگري در كشور وجود دارد که 214 تن از این عزیزان متعلق به بام ایران، استان ولایتمدار چهارمحال و بختیاری است.

انتهای خبر/

بازدیدها: 65

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *