انتخاباتانتخابات

شهیده فاطمه اسدی نمونه ای از الگوی زن مسلمان

شهیده فاطمه اسدی، نمونه ای از الگوی زن مسلمان

خانه / پیروان عترت / شهیده فاطمه اسدی، نمونه ای از الگوی زن مسلمان

تشییع با شکوه بانوی مسلمان ِسلحشورِ کُرد در مشهد، قم، تهران و سنندج  نشانه ای از ناکامی توطئه های زنجیره ای دشمنان و  نشانگر عزم مردم ولایتمدار ایران در تداوم راه پر صلابت شهداء و تلاش برای تحقق آرمان های امامین انقلاب.

شهیده فاطمه اسدی، نمونه ای از الگوی زن مسلمان

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام: معاونت خواهران هیات رزمندگان اسلام با صدور بیانیه‌ای تشییع با شکوه بانوی مسلمان ِسلحشورِ کُرد در مشهد، قم، تهران و سنندج  نشانه ای از ناکامی توطئه های زنجیره ای دشمنان و  نشانگر عزم مردم ولایتمدار ایران در تداوم راه پر صلابت شهداء و تلاش برای تحقق آرمان های امامین انقلاب دانست.

بسم الله الرحمن الرحیم

« شهيدان استان كردستان مظلوم تر از ديگر شهدا هستند.» مقام معظم رهبری

“بِأَیِّ ذَنبٍ قُتِلَت” به کدامین گناه جان مادرم را ستاندید؟

این فریاد خون خواهی دختری است که ۳۷ سال چشمش به در ماند تا بلکه ردّی از مادر در لا به لای چنگال­های به خون آغشته مزدوران معاند داخلی و تجاوزگران بعثی بیابد.

مادر جوانی که از شدت اضطرار دختر سه ساله و پسر نوزادش را در گرمای تابستان سال ۶۳ تنها می­گذارد تا برای آزادی همسرش از زندان دولت دمکرات ها  کاری کند. زمانی که خدمت به مردم کردستان جرم بود،  همسرش مشغول کندن چاه برای تامین آب آشامیدنی روستاهای سنندج بود. آنانی که امنیت و آزادی و رفاه خلق را به گروگان گرفته بودند، پس از اخّاذی و اخذ پول نقد از این بانو، گلوله برقلبش نشاندند.

کوه­های چهل چشمۀ دیواندره، بعد از چهار دهه، در هنگامه پست مدرن و به لجن کشیدن جایگاه زن و متلاشی کردن کانون خانواده، چشمه ای دیگر از زن نمونه مسلمان را به رخ هرزگی خواهان و هرزگی پراکنان دنیای مدرن کشید.

و نشان داد که پایمردی، پاکدامنی، پیشتازی تا پایِ جان زنان این مرز و بوم، توانسته بنیان خانواده را مستحکم و سروهای سربه فلک کشیده کردستان را سرپا نگه دارد و فصل جدیدی برای پیشرفت و آبادانی را رقم بزند.

شهیده فاطمه اسدی نمونه ای از الگوی زن مسلمان
شهیده فاطمه اسدی نمونه ای از الگوی زن مسلمان

پیکر تازه تفحص شده مادری که به گفته دخترش، تنها عدالت طلبی و آزادی خواهی، گناهش بود، سبب شد خاطرات ترس، ترور، تله، اسارت، گلوله باران و سر بریدن های حزب دموکرات و همپالگی هایش از زیر خروارها جنگ رسانه ای زنده شود تا جوان امروز ما جنایت دیروز آنها را از خاطر نبرد.

 از ۱۸۲۰ نفر شهدای ترور مردم مظلوم کردستان، این بانوی شهید به موقع آمد تا  شاخصی برای راه گم کردگان  شبکه های اجتماعی مجازی و  نمادی برای راستی آزمایی باشد.

پیکر تازه تفحص شده بانوی کرد مسلمان، نقاب از چهره مکارانه مدافعان حقوق زن برگرفت تا همچنان در یک بام و دو هوای خود، از ترس قطع مقرری کاخ سفید، زبان در کام فرو بندند.

در زمانه ای که رسانه های نظام ظالم سلطه گر، وفا، حیا و عفاف زنان و مردان مسلمان را نشانه گرفته اند، تشییع با شکوه بانوی مسلمان ِسلحشورِ کُرد در مشهد، قم، تهران و سنندج  نشانه ای از ناکامی توطئه های زنجیره ای آنها و  نشانگر عزم مردم ولایتمدار ایران در تداوم راه پر صلابت شهداء و تلاش برای تحقق آرمان های امامین انقلاب می باشد.

شهیده فاطمه اسدی نمونه ای از الگوی زن مسلمان
شهیده فاطمه اسدی نمونه ای از الگوی زن مسلمان

ما (خواهران هیات های رزمندگان اسلام) ضمن محکوم کردن جنایات گروهک های ضد انقلاب در کردستان، از محاکم قضایی تقاضا داریم اقدام مقتضی جهت استرداد عاملان و حامیان این جنایت ضد بشری در اسرع وقت صورت پذیرد.

ما (خواهران هیات های رزمندگان اسلام) قدر شناسانه از درگاه الهی، برای این خانواده صبور، به پاس سالها اندوه و انتظار، اجری لم یتحسب مسئلت داریم.

معاونت خواهران هیئت رزمندگان اسلام  آبان ۱۴۰۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *