شکل‌گیری مقاومت از برکات نظام جمهوری اسلامی ایران است

خانه / استان ها / شکل‌گیری مقاومت از برکات نظام جمهوری اسلامی ایران است

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: شکل‌گیری مقاومت در منطقه از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

نکونام7

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: شکل‌گیری مقاومت در منطقه از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال وبختیاری؛حجت‎الاسلام ‏والمسلمین محمدعلی نکونام گلپایگانی، در تجمع عشایر بام ایران در اعتراض به جنایات وحشیانه رژیم کودک‌کش و نامشروع اسرائیل، عشایر چهارمحال و بختیاری را مردمانی دلاور، آگاه، کفرستیز و سازش‌ناپذیر با ظلم و ظالم عنوان کرد.

نماینده ولی فقیه در استان افزود: حضور عشایر در این تجمع اعتراض‌آمیز و اظهار برائت از جنایات رژیم صهیونیستی حاکی از آن است که عشایر غیور همیشه برای ستیز با ظلم در صحنه هستند.

امام جمعه شهرکرد گفت: این جنگ نظامی تنها علیه مردم مظلوم غزه نیست بلکه هدف اصلی اسرائیل و اربابانش از این جنایات، درهم شکستن مقاومت و ستیز با مخالفان است.

وی شکل‌گیری مقاومت در منطقه را از برکات نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: امروز پرچمدار و پشتیبان اصلی مقاومت، ایران اسلامی است.

حجت‎الاسلام والمسلمین نکونام با اشاره به جنگ 33 روزه لبنان، تصریح کرد: اسرائیل در این جنگ خیال شکست حزب‏‌الله و در پی آن غلبه بر ایران، سوریه و دیگر کشو‌رهای منطقه را در سر می‏‌پروراند اما با شکست در برابر این گروه اسلامی، پوشالی بودن رژیم صهیونیستی بر مردم جهان آشکار شد.

امام جمعه شهرکرد همچنین با اشاره به مقاومت مردم غزه در جنگ‏های 22 روزه، 8 روزه و نیز جنگ 30 روزه اخیر و ابطال ادعای اسرائیل مبنی بر عدم توان اصابت موشک‏های مقاومت به شهرهای صهیونیست‌نشین، تاکید کرد: پیروزی مسلمانان با کمترین امکانات نظامی در برابر رژیم جعلی اسرائیل که از سوی ابر قدرت های جهان حمایت می شود ، لطف و حمایت خداوند از حق و مظلوم است.

وی قدرت مقاومت را قدرت اسلام و جمهوری اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: به حول قوه الهی امروز حماس حرف اول را می‏زند و اسرائیل که حتی حاضر نبود نام حماس و گروه‏‌های مسلح جهادگر را ببرد، امروز از ترس مجبور به مذاکره شده است.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به موقعیت ایران اسلامی در منطقه که اگر از گروهی فقط حمایت سیاسی داشته باشد، آن گروه قطعا پیروز میدان است را نعمت خداوند برای مردم ایران دانست و گفت: هر نعمتی شکرانه‏‌ای دارد و شکرانه این نعمت نیز، بصیرت، بیداری، دشمن‌شناسی، ایستادگی و مقاومت و ولایت‌مداری است.

امام جمعه شهرکرد همچنین ایمان، اعتقاد به خدا و پایبندی عملی به دستورات پروردگار را شکرانه ویژه این نعمت برشمرد و افزود: بقای این نعمت الهی منوط بر این شکرانه ویژه است و اگر این شکرانه کمرنگ شود خداوند این نعمت عظیم را از ما خواهد گرفت، پس می‌طلبد خانه‏‌ها، شهرها و چادرها رنگ خدایی بگیرند.

حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام همچنین مقاومت مردم ایران در 8 سال دفاع مقدس، تحمل و خنثی‌سازی کارشکنی‎های استکبار و نیز تحمل ترورها در ایران اسلامی را یادآور شد و تصریح کرد: این خداوند است که رعب و وحشت را در دل دشمنان انداخت در غیر این صورت ما تنها یک لقمه برای دشمن بودیم.

نماینده ولی فقیه در استان گفت:گروه‏‌های اسلامی با دست خالی و با کمترین امکانات نظامی پیروزند چون حمایت خداوند را دارند و صهیونیست‎ها با ثروت کلان و پیشرفته‌ترین تجهیزات نظامی اهدایی شیطان بزرگ ،همیشه مغلوب صحنه هستند چون حمایت خداوند شامل حال آن‏ها نیست.

فرمانده سپاه عشایری استان در آغاز تجمع عشایر بام ایران ، با اشاره به بیان امام خمینی(ره)گفت:امام راحل فرمودند”عشایر ذخایر انقلاب هستند”.

سرهنگ پاسدار منوچهرقلی‎زاده، گفت: این دلیرمردان در تجمع روحیه سلحشوری، رزمندگی و غیرت مثال‌زدنی خود را به تصویر کشیده و حمایت خود از مردم مسلمان و مظلوم غزه،مقاومت و پیروی از مقام معظم رهبری را اعلام کردند.

عشایر غیور استان چهارمحال و بختیاری در پایان با امضای طوماری، برائت و نفرت خود از رژیم کودک‌کش غزه را در صفحه تاریخ ثبت کردند.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *