شیوع فساد مبنای انحراف حاکمیت و نادیده گرفتن ولایت است

خانه / استان ها / شیوع فساد مبنای انحراف حاکمیت و نادیده گرفتن ولایت است

 حجت الاسلام احمدرضا پورخاقان، گفت:‌ حیف است که نماینده انقلاب ما، دستش را در دست پلید شیطان بزرگ قرار دهید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛  حجت الاسلام احمدرضا پورخاقان در همایش امربه معروف و نهی از منکر در مجتمع فرهنگی لاله شهرکرد، گفت: لایحه امربه معروف و نهی از منکر، حدود هفت سال در دولتهای مختلف ماند و به نتیجه نرسید و در نهایت با فشار افکار عمومی، مجلس این لایحه را در قالب طرح به صحن علنی برد و این قانون مصوب شد.

وی،‌افزود: قانون امربه معروف و نهی از منکر وقتی برای اجرا به دولت ارجاع شد، ریاست محترم جمهور ملاحظاتی در اجرای برخی از بندهای این قانون داشتند که شورایی تشکیل شد( به دستور آقا) و نهایتاً قانون تصویب نهایی شد و لازم الاجراست.

حجت الاسلام پورخاقان،با تشریح برخی از مواد این قانون، اظهار کرد: آمر به معروف باید عامل به معروف و ناهی از منکر باید تارک منکر باشد و این اصل را همیشه در نظر داشته باشیم که باید عالم به منکرات و معروفات باشیم تا بتوانیم امر به معروف و نهی از منکر بنماییم.

وی، با اشاره به پیام تاریخی امام حسین علیه السلام در عاشورا ، احیای فریضه بزرگ امربه معروف و نهی از منکر را درس بزرگ قیام آن امام همام برشمرد و گفت: مبنای انحراف حاکمیت و نادیده گرفتن ولایت،‌ شیوع فساد است.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان چهارمحال و بختیاری، گفت: مردم باید مشفقانه و دلسوزانه، دولتمردان را نقد کرده و در صورت نیاز اگر می بینند انحرافی صورت می گیرد، اقدام به امربه معروف و نهی از منکر جمعی نمایند و این در قانون دیده شده و به آن اهمیت داده شده است؛ البته نباید اهانت کرد و پرخاش نمود.

حجت الاسلام پورخاقان، افزود: بنده بعنوان یک شهروند به مسئولی که با دشمنان اسلام و پلیدترین آنها که نماینده آمریکاست دست می دهد، می گویم حیف است شما که نماینده انقلاب ما هستید، دستتان را در دست پلید شیطان بزرگ قرار دهید.

وی، تأکید کرد: امروز معنی ندارد نماینده ملت ما که مشهور به کفرستیزی است و رهبر این ملت عَلَمِ مبارزه با استکبار را در دست دارد، ذلیلانه دست دوستی بدهد.

گفتنی است: حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در استان و رئیس ستاد احیای امربه معروف و نهی از منکر چهارمحال و بختیاری، سردار رضا محمدسلیمانی، دبیر ستاد و فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام از دیگر سخنرانان این همایش بودند که با حضور مسئولین استان و اعضای شورای ستاد امربه معروف و نهی از منکر در تالار مجتمع فرهنگی لاله شهرکرد برگزار شد.

Visits: 21

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *