صداقت و شفافیت، خواسته ملت از مذاکره کنندگان هسته ای

خانه / استان ها / صداقت و شفافیت، خواسته ملت از مذاکره کنندگان هسته ای

نکونام20

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد،خواستار هوشیاری مذاکره کنندگان هسته ای در امضای قراردادها شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال بختیاری؛ حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام  گلپایگانی در جمع علما، طلاب و مردم بسیجی شهرکرد اسلام هراسی دشمنان را یادآور شد.

امام جمعه شهرکرد، تأکید کرد: اسلام هراسی که دشمن در جهان براه انداخته، اسلام نوع عربستان و کشورهای وابسته به طاغوت نیست، بلکه اسلام نابی است که در ایران اسلامی، علم آن برافراشته شده است.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری،توطئه های دشمنان اسلام ناب را بی نتیجه خواند و با اعلام پشتیبانی ملت از تیم مذاکره کننده، خواستار صداقت و شفافیت مذاکره کننده گان هسته ای با امت اسلامی شد.

امام جمعه شهرکرد، تصریح کرد: ترحم به دشمن تیز دندان، جان خود را به خطر انداختن است و نباید با دشمنان عهد شکن مذاکره و نشست و برخاست کرد .

حجت الاسلام و المسلمین نکونام افزود: دشمنان ما دارای روحیه و خوی تجاوزگری اند و با اعمال انواع خشونت ها، خونریزی ها و تحریم ها همواره قصد نابودی و پایمال کردن حقوق دیگران و پایداری خود هستند.

وی از ازحضارخواست با بهره گیری از بصیرت قرآنی، دینی و دشمن شناسی در برابر ترفند های دشمنان نظام اسلامی ایستادگی کنند.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام افزود: زمانی که دشمن دست ازخباثت ها برداشت، می توان به آنان اعتماد کرد.

امام جمعه شهرکرد گفت: پایه های استکبار روز به روز ضعیف تر و اقتدار ایران اسلامی در جهان رو به افزایش است.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام افزود: مذاکره کنندگان هسته ای در امضای قراردادها هوشیارانه عمل کنند و مذاکرات به گونه ای نباشد، که دیگر نتوان کاری کرد.

وی گفت: آنچه امروز باید به عنوان دغدغه جامعه محسوب شود صیانت از نظام اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در استان، به برگزاری یادواره شهدای روستای شیخ شبان با حضور رئیس دفتر مقام معظم رهبری اشاره کرد و خواستار برنامه های گسترده و فعالیت های عمیق و بیشتر در زمینه های فرهنگی و توسعه استان شد.

انتهای خبر/

Visits: 126

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *