صهیونیسم بین الملل، دشمن اصلی مسلمین و بشریت

خانه / استان ها / صهیونیسم بین الملل، دشمن اصلی مسلمین و بشریت

مسئول هیأت رزمندگان اسلام فارسان در نشست کارکنان ناحیه مقاومت بسیج فارسان گفت: صهیونیسم بین الملل، دشمن اصلی مسلمین و جامعه بشری است.

جماعت4

مسئول هیأت رزمندگان اسلام فارسان در نشست کارکنان ناحیه مقاومت بسیج فارسان گفت: صهیونیسم بین الملل، دشمن اصلی مسلمین و جامعه بشری است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام  استان چهارمحال وبختیاری؛ حسین صالحی در این نشست بصیرتی کارکنان ناحیه فارسان، با تسلیت ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام  و یاران و اهل بیتش، دشمن شناسی را اساس کار مقابله با دشمن دانست و با طرح این سؤال؛ “چه می شود که شمر روی سینه امام می نشیند و آب از آب تکان نمی خورد! در حالی که فضائل و مناقب امام که توسط پیامبر بیان شد را مردم آن زمان آگاه بودند؟”، به ادامه بحث پیرامون واقعه کربلا پرداخت.

مسئول هیأت رزمندگان اسلام فارسان،افزود: دشمن با غافل کردن مسلمانان و با مشغول کردن به اعمالی که بصورت کاملا برنامه ریزی شده بوجود آورده، می خواهد ما را از مسیر خود منحرف کند، چنانچه سه مقوله وارد کردن واژه های سگ و دیوانه و همچنین ذکر نام ابا عبدالله بصورت ناقص از سال 76  برای ملت ما تا حدودی عادی گردیده است.

وی، ادامه داد: با برنامه ریزی های قبلی و حساب شده، اندک اندک چنین برنامه هایی را در ذهن و بطن ملت ما گنجانده و در حال عادی سازی آنها هستند، که غیر از مقوله های ذکر شده با کمی دقت می توان آنها را مشاهده کرد.

این کارشناس مسایل فرهنگی و سیاسی، تصریح کرد: دشمن از طرفی با وارد کردن مناسک نامطلوب همچون آسیب به خود زدن و از طرف دیگر با تبلیغ و نشان دادن چنین اعمالی، شیعیان را محکوم به خشونت کرده که نیاز به هوشیاری زیاد دارد.

صالحی افزود: دشمن با تکیه روی افراد نخبه و شاخص نظام و بدنام کردن و بد نشان دادن آنها سعی در ضربه زدن به اسلام و نظام اسلامی دارد؛ چنانچه آیت الله حسنی امام جمعه محترم ارومیه را چنین تخریب کرد و افرادی مثل سید احمد خاتمی که با دغدغه از نظام دفاع می کند را تخریب می نماید.

وی، در انتها ضمن اشاره به جمله امام خامنه ای ” اینها دست های چدنی دارند که دستکش مخملی روی آن پوشیده اند و با برداشتن آن دستکش ماهیت آنها مشخص می شود” ابراز داشت: باید دشمن را خوب شناخت و این لازمه مقابله با آنها و حرکت در مسیر خویش است.

این کارشناس مسایل فرهنگی؛‌صهیونیسم بین الملل را دشمن اصلی مسلمین و جامعه بشری دانست و گفت: بر اساس آیات شریفه قرآن کریم، یهود تا قیام قیامت دست از سر ما برنمی دارد؛ البته منظور صهیونیست هایی  است که امروزه به نام دین یهود  در سراسر جهان دست به جنایت زده اند و خود را قوم برتر می دانند و رؤیای از نیل تا فرات را در سر می پرورانند.

انتهای خبر /

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *