طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبهه زدایی دینی در شهرکرد آغاز شد + تصاویر

خانه / استان ها / طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبهه زدایی دینی در شهرکرد آغاز شد + تصاویر

بیست و یکمین طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبهه زدایی دینی با رویکرد سبک زندگی اسلامی با حضور آحاد مردم بسیجی شهرکرد آغاز شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال وبختیاری؛ در این طرح که از سوی نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد به مدت 27 روز ، با سخنرانی علما و محققان علوم دینی برگزار می شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری در آغاز به کار این دوره گفت:طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبهه زدایی دینی از طرح های ارزشمند و ماندگار است و نخبگان فرهنگی کشور در این طرح به ارائه دیدگاه های خود با استناد به احادیث و روایات می پردازند.

آیت الله سیداحمد خاتمی افزود:موضوع سبک زندگی دینی یکی از مهمترین موضوعات جامعه است که باید به صورت دقیق و کارشناسانه به آن پرداخت.

بیست و یکمین دوره طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبهه زدایی دینی با رویکرد”سبک زندگی اسلامی” برای دومین مرحله در شهرکرد برگزار می شود.

این دوره تقویت مبانی اعتقادی با حضور حضرات آیات و حجج اسلام “سیداحمد خاتمی، مصباحی مقدم، ماندگاری، راشد یزدی، صدیقی، استادی، رسولی محلاتی، حاج علی اکبری، آقاتهرانی، مروی، دهنوی، محمدی و ابوترابی” همراه با اقامه نماز مغرب و عشا در مهدیه مصلای بزرگ امام خمینی (ره) شهرکرد می شود.

همچنین اساتید دعوت شده از ساعت 17 در جلسات تخصیصی که در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی استان برگزار می شود به ایراد سخن می پردازند.

برنامه های اعتقادی این طرح، عصرها در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی چهارمحال وبختیاری و شب ها در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد اجرا می شود.

خاتمی1

خاتمی4

خاتمی

خاتمی 3

خاتمی2

خاتمی5

 

انتهای خبر /

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *