طلاب و روحانیون بسیجی در خط مقدم مقابله با جنگ نرم قرار دارند

خانه / استان ها / طلاب و روحانیون بسیجی در خط مقدم مقابله با جنگ نرم قرار دارند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام ، نقش طلاب و روحانیون در بسیج و حفاظت از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی را تبیین و روحانیت را افسران جنگ نرم دانست.

سرافراز9

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام ، نقش طلاب و روحانیون در بسیج و حفاظت از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی را تبیین و روحانیت را افسران جنگ نرم دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال وبختیاری؛حجت الاسلام کریم سرافراز، با گرامیداشت فرارسیدن هفته بسیج،اظهار داشت:‌ سازمان بسیج مستضعفین به فرمان حضرت امام خمینی(ره) در 5 آذر 58 شکل گرفت و تشکیلات منسجمی برای هدایت مردم در صحنه های مختلف و دفاع از انقلاب صورت یافت.

روحانی و عضو هیأت رزمندگان اسلام استان، با اشاره به حمایت و تأکید مراجع عظام تقلید بر پیروی از دستور حضرت امام (ره) پس از انتشار دستور تشکیل بسیج و ضرورت حضور آحاد مسلمانان برای دفاع از ارزش های اسلامی، اظهار داشت: روحانیت نیز همواره پیشاپیش بسیجیان در صحنه های مختلف ازجمله؛ هشت سال دفاع مقدس حضور فعال داشتند و شاهد این واقعیت، آمار شهدای روحانی می باشد.

حجت الاسلام سرافراز، ادامه داد:‌4500 روحانی شهید در کشور داریم که اگر این آمار را نسبت به جمعیت روحانیون مقایسه کنیم، فراگیری شهدای روحانی 3و نیم برابر اقشار دیگر جامعه است.

وی، گفت:‌در استان ولایتمدار چهارمحال و بختیاری نیز حدود 80 روحانی شهید داریم که حاکی از نقش محوری و حضور فیزیکی در میدان های دفاع بوده است.

این مقام مسئول، به حمایت های مالی و پشتیبانی روحانیون از رزمندگان نیز اشاره کرد وافزود: تشکیل صندوق و ستاد کمک به جبهه در فیضیه و حوزه های علمیه از دیگر صحنه های حضور روحانیون در پشتیبانی از رزمندگان اسلام به شمار می رود.

روحانی و عضو هیأت رزمندگان اسلام استان،رسالت روحانیون و طلاب بسیجی در این برهه از زمان را اینگونه توصیف کرد: با توجه به نقش جوانان در دفاع مقدس و وضعیت حماسی و معنوی رزمندگان در آن دوران، رسالت طلاب و روحانیون بسیجی در این زمان حساس و مهم است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام ، تصریح کرد: همانگونه که روحانیت در سنگرهای مختلف رزم، خدمات رزم و تبلیغ حضور فعال داشته اند؛ امروز نیز باید در سنگر بصیرت افزایی و آگاه سازی جوانان و نوجوانان و مقابله با جنگ نرم دشمنان،‌در صحنه حاضر باشند.

وی، حلقه های صالحین بسیج را از راهکارهای مقابله با جنگ نرم دشمنان برشمرد و حضور روحانیون و طلاب بسیجی بعنوان سرگروه و مربی و استاد این حلقه های شجره طیبه را از دیگر مصادیق حضور همه جانبه روحانیت در بسیج عنوان کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه  استان، نقش طلاب و روحانیون در بسیج و حفاظت از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی را تبیین و روحانیت را افسران جنگ نرم دانست و افزود: تحقق شعار سال و نهادینه شدن فرهنگ و ارزش های اسلامی در جامعه نیازمند یک حرکت جهادی و حضور بسیجی وار در میدان است.

انتهای خبر /

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *