طنین مرگ بر آمریکا در بام ایران

خانه / استان ها / طنین مرگ بر آمریکا در بام ایران

%d9%85%d8%b1%da%af-%d8%a8%d8%b1%d8%a2%d9%85%d8%b1%db%8c%da%a9%d8%a71

همزمان با یوم‌الله 13 آبان‌ماه، فریاد استکبارستیزی در بام ایران استان چهارمحال و بختیاری طنین‌انداز شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با سراسر کشور، راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان در شهرستان های 9گانه استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

مردم ولایتمدار شهرستان شهرکرد نیز در مرکز استان مسیر میدان 12 محرم، خیابان ملت، چهارراه بازار را طی کردند و با تجمع در میدان امامزادگان حلیمه و حکیمه سلام الله علیها، ضمن تجدید عهد و پیمان با آرمانهای انقلاب اسلامی و تأکید دوباره بر بی اعتمادی به استکبار جهانی و در رأس آنها آمریکا، با ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) بیعت تازه کردند.

در این راهپیمایی، اقشار مختلف مردم اعم از دانش آموز، دانشجو، استاد، مدیر، بازاری، کشاورز،‌مرد و زن،‌کودک و نوجوان،‌آمده بودند و با حمل پلاکارد، تراکت، دست نوشته ، پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی و با فریادهای دشمن شکن؛‌” الله اکبر”، ” مرگ بر آمریکا”، ” مرگ بر انگلیس”، ” مرگ بر اسرائیل”،‌از استکبار جهانی و مزدوران منطقه ای اعلام انزجار کردند.

گفتنی است، سردار رمضان شریف مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی میهمان این مراسم باشکوه بود که با محوریت استکبارستیزی به ایراد سخن پرداخت.

برپایی ایستگاه نقاشی برای شناخت بیشتر کودکان با فلسفه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، در حاشیه میدان امامزادگان حلیمه حکیمه سلام الله علیها برپا شده بود.

همزمان با سراسر کشور این راهپیمایی در شهرستان‌های 9گانه چهارمحال و بختیاری اجرا شد.

انتهای خبر/

بازدیدها: 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *