عزاداری سه ساله امام حسین (ع)، حضرت رقیه (س) شهرستان بافق

خانه / استان ها / عزاداری سه ساله امام حسین (ع)، حضرت رقیه (س) شهرستان بافق

مراسم شهادت زهرای سه ساله حضرت بی بی رقیه خاتون به همت معاونت فرهنگی بیت رقیه با همکاری هیئت رزمندگان اسلام و عترت خواهران شهرستان بافق برگزار گردید.

DSC09624

مراسم شهادت زهرای سه ساله حضرت بی بی رقیه خاتون به همت معاونت فرهنگی بیت رقیه با همکاری هیئت رزمندگان اسلام و عترت خواهران شهرستان بافق برگزار گردید.

این مراسم سراسر عزا با حضو ر بیش از سه هزار نفردر بیت رقیه برگزار گردید از ساعت 8 صبح جمعه مورخ 7/9/93 با قرائت زیارت عاشورا و مدیحه سرائی آغاز شد سپس مداح مدعو کربلائی جمالپور از تهران با مداحی و سینه زنی حال و هوای مجلس را حسینی نمودند سپس حضرت حجه الاسلام والمسلمین وزیری پیرامون نقش سازنده قیام حضرت ابا عبدالله الحسین و پایداری و صبر اهل بیت عصمت و طهارت و آزار و شکنجه هائی را که متحمل شده اند بیان نموده و اظهار داشتند همه این سختیها ، همه این شهادتها از صدر اسلام تا قیام اما م حسین (ع) و انقلاب شکوهمند ایران بخاطر این بود که دین اسلام بماند همانطور که حضرت امام حسین (ع) فرمود من به خاطر دین جدم قیام می کنم تا آن برای همه باقی بماند. پس ما نتیجه می گیریم اگر ما شهید می دهیم اگر سختی داریم ، اگر تحریم دشمن داریم خدای را شاکریم که ولایت داریم تا موقعی که از ولایت اطاعت کنیم همه چیز داریم آنهایی که متاسفانه نق می زنند و بعضی مشکلات را به دوش و گردن روحانیت می اندازند سخت در اشتباه هستند شما شاهد هستید در هیئت دولت چند روحانی وجود دارد . این مشکلات اقتصادی به روحانیت ارتباطی ندارد .شما ملاحظه کنید اگر کشورهای خارجی لبنان ، یمن و سوریه موفقیت کسب می کنندهمه را مدیون حزب الله و رهبری ولایت حضرت ایه الله خامنه ای می دانند پس اطاعت از ولایت اگر باشد ما همه چیز داریم . این حسینیه ها ، این تکایا ، این بیت رضا و بیت عباس و بیت رقیه که شما دارید و الان این جمعیت کثیر به عنوان عزادار حضرت رقیه (س) در این مکان عزاداری می کنند از عنایت خداوندی و اطاعت از ولایت است در خاتمه با ذکر مصائب اهل بیت و مصیبت ، عزاداران حضرت رقیه (س) را به فیض کامل رسادند قابل ذکر است در پایان با سفره نذری از سه هزار نفر پذیرائی بعمل آمد.

 

Visits: 93

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *