عزت، اقتدار و حیثیت نظام جمهوری اسلامی ایران در تمام عرصه‌ها باید حفظ شود

خانه / استان ها / عزت، اقتدار و حیثیت نظام جمهوری اسلامی ایران در تمام عرصه‌ها باید حفظ شود

امام جمعه موقت شهرکرد درجمع علما،طلاب و مردم بسیجی شهرکرد گفت:عزت، اقتدار و حیثیت نظام جمهوری اسلامی ایران در تمام عرصه‌ها باید حفظ شود.

فاطمی2

امام جمعه موقت شهرکرد درجمع علما،طلاب و مردم بسیجی شهرکرد گفت:عزت، اقتدار و حیثیت نظام جمهوری اسلامی ایران در تمام عرصه‌ها باید حفظ شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال وبختیاری؛حجت‌الاسلام سیدابوالحسن فاطمی، به رعایت تقوای الهی، عاقبت بخیری، سعادت در دنیا و آخرت و رسیدن به درجات بالای معنوی و انسانی را در گرو رعایت تقوای الهی و پرهیزکاری دانست.

مدیر حوزه علمیه شهرکرد،امانت داری و قضاوت عادلانه را دو ویژگی بارز انسان مومن برشمرد و گفت: در احادیث فراوانی نقل شده است که انسان مومن را از روی طول رکوع و سجودش نشناسید بلکه او به میزان امانت داری و وفای عهد بشناسید.

وی با تبریک اعیاد دهه امامت و ولایت به بیان فضائل و برکات ماه ذی الحجه پرداخت و اظهار کرد: دهه ذی الحجه، ایامی معرفت ساز و بنا به گفته بزرگان ایام المعلومات برای مسلمین به حساب می‌آید که غفلت از این ماه پر برکت خسران و بی بصیرتی است.

حجت الاسلام فاطمی روز عرفه، عید سعید قربان و غدیر خم را یک حلقه اتصال پیوسته به هم دانست و تصریح کرد: ما در روز عرفه در محضر خدای متعال تضرع و درخواست بخشش می کنیم و در عید قربان هوای نفسانی را قربانی و در عید سعید غدیر خم به دریای بی کران معارف اهل بیت عصمت و طهارت متصل خواهیم شد.

به گفته وی عبادت، روزه‌داری و کمک به مستمندان در ایام ماه ذی الحجه از ثواب و پاداشی بسیار بالا و ارزشمند برخوردار است بنابراین بکوشیم از این ماه بهترین بهره و استفاده را ببریم.

حجت‌الاسلام فاطمی به نهم ذی الحجه روز عرفه اشاره و خاطرنشان کرد: روز عرفه روز نیایش و بندگی به درگاه خدای متعال است و در احادیث بسیاری آمده است که دعا و حاجات بندگان در این روز به درجه استجابت خواهد رسید.

وی امانت داری و قضاوت عادلانه را دو ویژگی بارز انسان مومن برشمرد و گفت: در احادیث فراوانی نقل شده است که انسان مومن را از روی طول رکوع و سجودش نشناسید بلکه او به میزان امانت داری و وفای عهد بشناسید.

امام جمعه موقت شهرکرد تقلب در انجام امور را یکی از معضلات امروز جامعه دانست و گفت: یکی از عواملی که لقمه‌ها را در جامعه حرام می‌کند تقلب و خیانت در انجام مسئولیت‌هاست که بدبینی مردم و گسترش فساد را در جامعه در پی دارد.

وی در ادامه با تقدیر از مواضع قاطعانه ریاست جمهوری در مجمع سازمان ملل متحد، بر لزوم حفظ عزت و اقتدار نظام در همه عرصه تاکید کرد و گفت: عزت، اقتدار و حیثیت نظام جمهوری اسلامی ایران در تمام عرصه‌ها باید حفظ شود.

حجت‌الاسلام فاطمی ضمن آروزی موفقیت برای دولت یازدهم در به نتیجه رساندن سیاست‌های داخلی و خارجی، پاسداری از ارزش‎ها و آرمان‌های انقلاب را مهم‌ترین وظیفه و مسئولیت دولتمردان دانست و تاکیدکرد: دولتمردان از هیچ حرکتی برای حفظ حیثیت نظام دریغ نکنند.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *