عفاف بستر لازم برای حجاب است

خانه / استان ها / عفاف بستر لازم برای حجاب است

 

غضنفری1

امام جمعه بن گفت:حجاب امری ظاهری و عفاف امری درونی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال وبختیاری؛ حجت‌الاسلام سیدمحمد تقی غضنفری در جمع بسیجیان گفت: حجاب امری ظاهری و عفاف امری درونی است، بر همین اساس رسیدن به درک و بینش درونی نسبت به ارزش‌های اسلامی و دینی زمینه و بستر لازم را برای حجاب و پوشش ظاهری فراهم می‌کند.

وی با بیان اینکه حجاب و عفاف مختص زنان نیست، گفت: مردان نیز باید بر اساس تکلیف الهی به این امر مهم توجه داشته باشند.

حجت‌الاسلام غضنفری با اشاره به تفاوت‌های میان نگاه به زن در فرهنگ اسلامی با فرهنگ غربی، گفت: اسلام برای زن جایگاه و ارزش والایی در نظر گرفته و برای آن هویت و نقشی مستقل از مرد قرار داده است، این در حالی است که فرهنگ غربی، نگاه ابزاری به زن دارد.

امام جمعه بن در ادامه با اشاره به فرارسیدن ایام‌الله دهه مبارک فجر، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی در مدت کوتاه، نشان از این است که همیشه خداوند همراه انقلاب اسلامی است و دست غیبی الهی باعث پیروزی و تداوم این انقلاب شده است.

وی ادامه داد: همه باید این را بدانیم که دشمن هیچگاه از دشمنی با جمهوری اسلامی دست بردار نیست و امروز نیز مستکبرین همواره در کمین ضربه‌زدن به این نظام و انقلاب هستند زیرا می‌دانند که اگر این انقلاب همین‌گونه رشد کند دیگر جای برای خلق و خوی استکباری در جهان باقی نمی‌ماند.

انتهای خبر/

Views: 48

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *