علماو طلاب حوزه‌ علمیه شهرکرد جنایات آل سعود در یمن را محکوم کردند + تصاویر

خانه / استان ها / علماو طلاب حوزه‌ علمیه شهرکرد جنایات آل سعود در یمن را محکوم کردند + تصاویر

تجمع اعتراض‌آمیز طلاب و فضلای حوزه علمیه شهرکرد در مدرسه علمیه امامیه شهرکرد در اعتراض به جنایات آل‌سعود در تجاوز به یمن برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال وبختیاری؛ تجمع کنندگان با شعارهای “آل سعود ننگت باد، آمریکا مرگت باد”، “سعودی جنایت می کند ، آمریکا حمایت می کند”، “رژیم آل سعود مجری امر یهود، انصار الله پیروز است آل سعود نابود است “و “ای قاتل سعودی مرگت باد مرگت باد” جنایت‌های حاکمان سعودی در حمله یه یمن و کشتار زنان وکودکان مسلمان یمن را محکوم و حمایت خود را از مردم مظلوم بی دفاع این کشور را اعلام کردند.

مسئول حوزه های علمیه استان در این تجمع گفت: آل سعود در باتلاق ظلم خود در یمن فرو رفته و مانند فرعون عبرتی برای سایر متجاوزان و دشمنان خواهد شد.

حجت‎الاسلام سیدمحمد احمدی افزود: دشمنان و استکبار جهانی که از روند رو به رشد اسلام ناب محمدی و اسلام ضد استکباری و ضد اشرافیت و مکتب تشیع و اندیشه شیعی که با الهام از انقلاب اسلامی ایران در جهان و کشورهای منطقه درحال گسترش است واهمه دارند، با چنین سیاستهای خصمانه ای درصدد جلوگیری از آن هستند.

وی ادامه داد: اندیشه شیعی و مکتب تشیع، انرژی مردم ایران را قبضه و علیه سیاستهای مستکبران بسیج کرد و امروز هم موجب انسجام مردم و حزب الله لبنان و غزه علیه آمریکا و هم پیمانانش و رژیم اشغالگر قدس شد و معاندان نمی خواهند که نظام اسلامی الگویی برای دیگر کشورها باشد.

امام جمعه موقت شهرکرد خاطرنشان کرد: آل سعود از این مساله ترسید که کشور یمن با الگوگیری از انقلاب اسلامی ایران به خطری برای آنها ومستکبران جهان تبدیل شود ولی با این تجاوز که با حمایت آمریکا و سایر همپیمانان صورت گرفت، خطر به یقین تبدیل شده است.

حجت الاسلام احمدی گفت: رژیم آل سعود در تجاوز به یمن مراکز عمومی، بیمارستانها ، منازل و زیرساخت‌های این کشور را تخریب و مورد هدف قرار داده و مردم بی گناه و زنان و کودکان را به صورت وحشیانه قتل عام می‌کند.

امام جمعه فرخشهر خاطر نشان کرد: امروز جهان اسلام با دشمنان بسیار سلطه‌طلب و متجاوزی همچون آمریکا ، انگلیس، رژیم غاصب صهیونیستی، گروههای انحرافی و تکفیری مانند طالبان، وهابیت و داعش و مرتجعین عرب و غیره روبرو است که اگر مسلمانان نسبت به ترفندهای آنها هوشیار نباشند از هیچ ظلم و جنایتی دریغ نمی‌کنند.

به گفته حجت الاسلام احمدی امروز شیعه و مسلمانان مکتب خود را بازیافته و به اصل خود بازگشته‌اند و با ایمان و مقاومت و ایستادگی ملت یمن، سرنوشتی بسیار بد در انتظار آل سعود خواهد بود.

طلاب6

طلاب9

طلاب8

طلاب5

طلاب10

طلاب4

طلاب3

انتهای خبر/

Visits: 323

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *