علی اکبر مداحی| جزئیات کامل همایش «تجلی بصیرت»

خانه / مطالب و رویدادها / علی اکبر مداحی| جزئیات کامل همایش «تجلی بصیرت»

علی اکبر مداحی در ارتباط با جزئیات همایش «تجلی بصیرت» عنوان کرد: این مراسم روز سه شنبه 8 دی ماه و همزمان با 17 ربیع الاول، سالروز ولادت پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله) و امام جعفر صادق (علیه السلام)، برگزار می‌شود.

مدیر هیئت رزمندگان اسلام بیان داشت: هدف این مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی و بصیرت افزایی است و از ساعت 9 صبح در مهدیه تهران برگزار می‌شود.

وی در ادامه افزود: هماهنگی‌های این مراسم برعهده ستاد مردمی 9 دی است. معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران، معاونت فرهنگی ستاد کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سپاه محمد رسول الله (ع)، هیئت رزمندگان اسلام و سازمان بسیج مداحان هم از نهادهای برگزار کننده هستند.

madahi

مداحی با تأکید بر اینکه حضور هیئت‌های مذهبی همیشه پررنگ بوده است یادآور شد: از تمام هیئات مذهبی جهت حضور باشکوه در این مراسم دعوت به عمل آورده شده است.

رئیس شورای عالی سازمان بسیج مداحان در پایان با اشاره به مداحان، سخنرانان و شاعران دعوت شده به این همایش خاطرنشان کرد: حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان سخنرانی این مراسم را برعهده دارد و در ارتباط با علل وقوع فتنه 88 و راه‌های پیش گیری از فتنه‌های احتمالی آینده دشمنان اسلام صحبت می‌کند و هم‌چنین حاج حسین سازور، حاج ابوالفضل بختیاری و حاج امیرعباسی از مداحان مدعو هستند. محمدمهدی سیاری هم شاعر آیینی دعوت شده است که در این همایش به شعرخوانی می‌پردازد.

Views: 137

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *