غدیر زیباترین عرصه برای رسیدن به کمالات انسانی است

خانه / استان ها / غدیر زیباترین عرصه برای رسیدن به کمالات انسانی است

طبسی12

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: غدیر زیباترین عرصه برای رسیدن به کمالات انسانی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام گلپایگانی در آیین افتتاحیه ساختمان نمایندگی بنیاد غدیر و تکریم و معارفه دبیر اجرایی بنیاد غدیر چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: ظرفیت غدیر ظرفیتی بی‌منتها بوده و زیباترین عرصه برای رسیدن به کمالات انسانی است.

امام جمعه شهرکرد افزود: بنیاد غدیر در کشور بسیار ارزشمند است و تلاش‌های فراوانی در راستای تشکیل این بنیاد انجام شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام گفت:بنیاد غدیر این مجموعه ی ارزشمند به همت مرحوم آیت‌الله خزعلی(رض) ایجاد شد،مردی که هرگز یادمان نمی‌رود همیشه با سوز و گداز از غدیر می‌گفت و می‌خواست که به غدیر پرداخته شود وغدیر را نوروز کنیم و در جامعه مفهوم غدیر،به معنای واقعی کلمه  نمود پیدا کند.

وی ادامه داد: امروز می‌بینیم بحمد‌الله این یادگار با نورانیت و جدیت تمام دنبال می‌شود و آقای صدیقی به عنوان دبیر کل، مدیریت این مجموعه را به عهده گرفتند وبنده به محض این که این خبر را دریافت کردم که ایشان این مسئولیت را پذیرفتند بسیار خوشحال شدم و شکر خداوند را به جا آوردم چرا که ایشان همواره کمک کردند تا چراغ غدیر در کشور پرفروغ تر شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام ضمن تشکر ازآیت‌الله ناصری امام جمعه پیشین شهرکرد افزود:خداوند ایشان را حفظ کند چرا که این بنیاد در زمان ایشان شکل گرفت وآقای گرجی نیز از زمان آیت‌الله ناصری و به مدت ۱۰سال در بنیاد غدیرمسئولیت داشتند.

امام جمعه استان تصریح کرد: بنده تلاش و جدیت را درآقای گرجی به وضوح مشاهده می‌کردم لذا خود ایشان ۳بار از بنده درخواست داشتند که این مسئولیت به شخص دیگری واگذار شود و پیشنهاد دادند که اگر این مجموعه را یک روحانی مدیریت کند حتما موفقیت حاصل خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان  به همت دبیر اجرایی جدید اشاره کردو  گفت: حجت الاسلام سیدمصطفی هاشمی نیز بسیار در رابطه با غدیر پر دغدغه هستند و بنده به مجرد این که از ایشان خواستم این مسئولیت را به عهده بگیرندبی درنگ پذیرفتندو گفتندمن در موضوع غدیر و هر آنچه مربوط به آن باشدهر خدمتی که بتوانم انجام می‌دهم.

امام جمعه شهرکرد گفت: امیدواریم به لطف الهی آینده این مجموعه را آینده‌ای درخشان ببینیم و بتوانیم در محضر پروردگار ذخیره‌ای داشته باشیم.

وی تشریح کرد:ساختمان بنیاد غدیر چهارمحال و بختیاری یک مجموعه فرهنگی است که یک طبقه از آن به حسینیه برای انجام فعالیت‌های فکری و فرهنگی و یک طبقه به بنیاد غدیر اختصاص دارد و امید است به زودی این مجموعه در راستای انجام فعالیت‌های مفید فرهنگی و مذهبی در استان تکمیل شود.

در این مراسم که دبیرکل بنیاد بین‌المللی بنیاد غدیر کشور ، معاون سیاسی امنیتی استاندار و جمعی از مسوولان حضور داشتند طی حکمی حجت الاسلام سید مصطفی هاشمی برای مدت دو سال به عنوان دبیر اجرایی بنیاد غدیر چهارمحال و بختیاری منصوب و از تلاش علی گرجی دبیر اجرایی سابق بنیاد غدیر استان قدردانی شد.

انتهای خبر/

بازدیدها: 64

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *