فتنه نفوذ، خطرناک‌ترین فتنه‌هاست

خانه / استان ها / فتنه نفوذ، خطرناک‌ترین فتنه‌هاست

نفوذ

مسئول معاونت سیاسی سپاه صاحب‌الزمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) اصفهان بابیان اینکه فتنه نفوذ، خطرناک‌ترین فتنه‌ها است، گفت: دشمن در حال تلاش است تا بانفوذ در نظام به اهداف خود برسد پس باید هوشیار باشیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ ناصر بهرامی در نشست بصیرتی سیاسی با محوریت انقلاب اسلامی، تهدیدها و فرصت‌های پیش رو با توجه به مسائل روز که به مناسبت ایام‌الله دهه فجر، در فرخشهر برگزار شد به تبیین انقلاب اسلامی تهدیدها و فرصت‌های پیش رو در چهار محور امنیتی سیاسی فرهنگی اقتصادی پرداخت و اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی و ریاضت اقتصادی دو مؤلفه متفاوت هستند، همچنین اقتصاد مقاومتی نسخه شفابخش اقتصاد ماست که در پی آن می‌توان به قله‌های بزرگ اقتصادی و البته با تکیه به درون رسید.

وی با اشاره به برکت انقلاب اسلامی و صدور انقلاب و نشات گرفتن انقلاب‌های دیگر منطقه وجهان از انقلاب اسلامی ایران افزود: ازآنجاکه دشمنان دیروز انقلاب، امروز هم به دنبال این هستند که فتنه ایجاد کنند و انقلاب را سرنگون سازند، شاهد عوض شدن تاکتیک و پروژه دشمن در قبال انقلاب اسلامی ایران هستیم و همچنین با تأکید بر سخنان مقام معظم رهبری در باب نفوذ افزود: فتنه آینده، فتنه نفوذ است که خود دارای چندلایه و بعد است که به چهار لایه سیاسی فرهنگی امنیتی و اقتصادی آن می‌پردازیم.

مسئول معاونت سیاسی سپاه صاحب الزمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) اصفهان در مورد نفوذ امنیتی نیز با اشاره به دستگیری تفنگداران آمریکایی و این نکته کهدشمنان و علی الخصوص آمریکایی ها این مسئله برای انها روشن است که توانرویارویی باجمهوری اسلامیرا ندارند وبه ضرر آنها تمام خواهد شد افزود: شگرد وهدف آنها این بود که خواستار دانستن این مسئله بودند که آیا ایرانی ها در روز اجرا وامضای یرجام از لحاظ امنیتی در چه موقعیتی هستند وآیا تحت تاثیر قرار گرفته اند یاخیر؟

وی با اشاره به دستگیری جیسون رضاییان جاسوسی که در اعتراف های خود بیان می دارد از صف نانوایی ها با مردم عادی شروع به جمع آوری اطلاعات نموده و تا دفتر ریاست جمهوری پیشرفت داشته است، افزود: نفوذ در لایه امنیتی با ایجاد جاسوسی شکل می گیرد.

بهرامی با اشاره به هدف شوم طرق مذاکره کننده در سایه برجام افزود: آنها می خواستند در سایه برجام دست ما را بسته نگه دارند و قرار بود که 8 سال ما دست به موشک هایمان نزنیم که رونمایی از شهر های زیر زمینی موشکی ایران پاسخی بر این مدعای آنها بود.

مسئول معاونت سیاسی سپاه صاحب الزمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) اصفهان در باب نفوذ اقتصادی با اشاره به مسایل و اتفاقات پسا برجامافزود: اقتصاد برخی از دولت ها وملل غربی وابسته ومتکی به اقتصاد اروپا است که به اعتراف خود در صورت تب اقتصاد اروپا ، کشور آنها را با بحران های سرسام آوریمواجه می کند و به تباهی خواهد کشاند.

وی در مبحث نفوذ فرهنگی نیز با تأکید براینکه این لایه از نفوذ از همه مهم تر و دارای کارآیی بیشتری است خاطرنشان کرد: در اهمیت این مولفه همین بس که دشمن درصدد است که از این جهت بیشترین ضربه را وارد نماید وهمچنین تمرکز دشمن بر این است که ظاهر مردم را تغییر دهد و این حرف جان کری دلیلی بر مدعای انهاست که وی در جریان تصویب برجام در پاسخ نمایندگان کنگره امریکا گفت ما در سایه برجام به دنبال نفوذ در جامعه ایران هستیم ، ایران 2015 را نبینید ایران 2030 را شاهد باشید ودر تشریح دلیل خود گفت : با توجه به اینکه 85 درصد جوانان ایرانی در گوشی های هوشمند خود سیر می نمایند و به دنبال دنیای فضای مجازی هستند ، اگر ما بتوانیم این فضا را مدیریت کنیم شاهد آن خواهیم بود که در سال های اینده با وجود اینکه این جوانان در جامعه ایران متولد می گردند ولی حاصل یک فرد با تفکر آمریکایی هست.

در آخر هم در مقوله نفوذ سیاسی وی با اشاره به اهمیت و سرنوشت ساز انتخابات در پیش رو افزود: می بایست با چشم روشن و بصیرت و آگاهی کامل در انتخابات شرکت کنیم.

بهرامی در ادامه با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در باب انتخابات مبنی بر شرایط نمایندگان و دیگر مسائل افزود: اکنون دشمنان در صدد هستند تا با دسیسه سازی و سنگ اندازی این مهم را به خطر اندازند.

انتهای خبر/

بازدیدها: 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *