فراهم کردن زمینه عزت اسلام و مسلمین از ویژگی های دولت کریمه است + تصاویر

خانه / استان ها / فراهم کردن زمینه عزت اسلام و مسلمین از ویژگی های دولت کریمه است + تصاویر

آیت الله علیرضا اسلامیان، نماینده مردم استان چهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگان رهبری، با تقدیر از حضور گرم و پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، این روز را عزت آفرین دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال وبختیاری؛ آیت الله علیرضا اسلامیان در جمع مردم شرکت کننده در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن، از حضور گرم برادران و خواهران در این راهپیمایی تشکر کرد و با تبریک این روز، به تبیین خصوصیات هشت گانه دولت کریمه به تأسی از دعای افتتاح پرداخت.

وی، فراهم کردن عزت اسلام، عزت مکتب و عزت مسلمین را اولین ویژگی دولت کریمه عنوان کرد و گفت: عزت امروز و پیشرفت های علمی و نظامی که دنیا هم خوابش را نمی دید ملت عزیز و مسلمان  و ولایتمدار ما داشته باشد، در سایه 22 بهمن و در سایه خون شهداء به دست آمده است.

نماینده مردم چهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگان رهبری، افزود: عزت اسلام در عمل به اسلام  و احترام به ارزش های اسلامی است.

وی، با انتقاد از مسئولین به ویژه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در عمل به ارزش های اسلامی، اظهار داشت: آیا اسم این اسلام است که مسئولینی در وزارت فرهنگ و ارشاد  که به نام اسلام است، اینگونه عمل می کنند؟ به کجا داریم می رویم؟ این آلبومی که درست کرده اند به نام خواننده زن، آیا این اسلام است؟ آیا درست است با بودجه این مردم مجوز دهیم به پخش این صداها؟ بدتر از همه آن است که ادارات رسمی ما این کارها را می کنند.

آیت الله اسلامیان، به افتخارات استان چهارمحال و بختیاری اشاره کرد و با گلایه از مسئولین در نحوه معرفی استان،‌افزود: طرفداری از مکتب اهل بیت، سرداران و شهدای بزرگ و خیلی از ارزش هایی که در بین این مردم است را رها می کنند و برای معرفی استان دو نفر می آورند و رقص و خوانندگی می کنند. آیا این درد به جان خانواده شهدا نیست؟

وی، عزت اسلام را عزت ارزش های اسلامی دانست و خواستار رعایت قانون عفاف و حجاب در جامعه شد و تصریح کرد:‌مسئله عفاف و حجاب سالهاست تنظیم شده و شورای عالی فرهنگی نیز آن را تصویب کرده و وظایف ادارات را تعیین کرده اند؛‌ولی در جامعه عمل نمی شود.

نماینده مردم استان چهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگان رهبری، خطاب به مسئولین برای توجه به مسئله عفاف و حجاب، تأکید کرد: مسئولین محترم، اگر امروز به داد نرسید، فردا دیر است. به قانون عمل کنید.

آیت الله اسلامیان، به ماجرای اندلس و تهاجم فرهنگی برای شکست مسلمین اشاره کرد و ادامه داد:  دولت کریمه،‌ دولتی است که زمینه ساز عزت اسلام و مسلمین باشد.

وی، ایستادگی در برابر ظالمان و دعوت به اطاعت از خدا را از دیگر خصوصیت های دولت کریمه دانست و اظهار کرد: دولت کریمه باید زمینه اطاعت مردم از خدا را فراهم کند. کسی نمی گوید که به زور مردم را به بهشت ببرید. این مغالطه است.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، فراهم کردن زمینه برای کرامت امت اسلامی در عرصه های اقتصادی و سیاسی و … را بعنوان دیگر خصوصیت دولت کریمه یادآور شد و  گفت: فراهم کردن کرامت دنیا و  آخرت، هر دو از خصوصیات دولت کریمه است. کرامت یک بعدی نیست.

وی، به علت های دشمنی آمریکا و استکبار با مردم عزتمند ایران اسلامی اشاره کرد و توسل به مکتب اهل بیت، پیشرفت و فتح قله های علمی و جذب قلوب توسط انقلاب اسلامی ایران را از جمله این علت ها برشمرد.

آیت الله اسلامیان، شکست رژیم صهیونیستی در برابر حزب الله لبنان در جنگ 33 روزه و رمز پیروزی این گروه کوچک در برابر ارتش با بن دندان مسلح اسرائیل غاصب را  بیان کرد و گفت: اگر دنبال عزتیم، نباید بیراهه برویم. توسل به اهلبیت علیهم السلام، راه رسیدن به عزت است.

توسل به حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و اقامه نماز جماعت ظهر و عصر در  مصلای بزرگ امام خمینی(ره) به همراه قرائت بیانیه پایانی راهپیمایی 22 بهمن 93 از دیگر برنامه های این روز بود.

شایان ذکر است:‌گروه سرود 1357 نفری دانش آموزان آموزشگاه های شهرکرد در این مراسم به اجرای برنامه پرداختند.

مسئولین ارشد استان، نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرکرد، استاندار، فرماندهان نظامی و انتظامی، مدیران و مسئولین، شخصیت های سیاسی و اقشار مختلف مردم از پیر و جوان، زن و مرد، در هوای بارانی شهرکرد، به جمع راهپیمایان پیوستند و شکوه دیگری از حماسه مردم غیور بام ایران را در برگ زرین تاریخ انقلاب ثبت کردند.

راهپیمایی

راهپیمایی11

راهپیمایی7

راهپیمایی8

راهپیمایی6

راهپیمایی9

راهپیمایی12راهپیمایی10

راهپیمایی2

انتهای خبر /

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *