فروپاشی آمریكا قطعی است

خانه / استان ها / فروپاشی آمریكا قطعی است

محمدی دکتر

دكتر منوچهر محمدی، جنگ ما با آمریكا را یك جنگ تمام عیار دانست و از فروپاشی قطعی آمریکا خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ دكتر منوچهر محمدی در جمع  رزمندگان و کارکنان ستاد سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با اشاره به نقش و جایگاه استراتژیك كشور گفت: در آستانه ایام الله دهه فجر خدواند دو هدیه بزرگ و ارزشمند نصیب ما كرد، اول دستگیری خفت بار نظامیان آمریكائی و دیگری آزادسازی شهرك نبل و الزهرا در سوریه بود كه چهار سال در محاصره نیروهای دشمن بود .

وی ادامه داد : جنگ ما با آمریكا یك جنگ تمام عیار است كه اندیشكده های آمریكائی برنامه ی جنگ 25 ساله ای را برای ایران پیش بینی كرده اند كه نهایتا یا آمریكا سوار ایران خواهد شد یا نهایتا فروپاشی آمریكا قطعی است و ما همچنان در حال جنگ و نبرد هستیم .

وی افزود:جبهه مقابله با آمریكا جبهه همه جانبه است که چه در داخل كشور چه در منطقه و چه در خود خاك آمریكا در حال جریان است.

دکتر محمدی، بحران های به وجود آمده در منطقه ازجمله در سوریه، یمن، فلسطین و عراق را جنگ نیابتی آمریكا دانست و تأکید کرد: الحمدلله تابحال جنگ به نفع آنان تمام نشده است.

این كارشناس مسائل سیاسی خاطر نشان كرد: امروز بسیج در عراق، لبنان، سوریه، فلسطین و دیگر كشورهای منطقه شکل گرفته و آمریكا اكنون مانند اول انقلاب دیگر روبه جنگ ابزاری نخواهد آورد؛ چرا كه امروز جنگ غیر روبه رو در حال جریان است كه به دنبال اثر گذاری روی افكار و نخبگان و ایجاد یك جنگ داخلی است، مانند فتنه 88 كه با آمریكا رو درروئی مستقیم نداشتیم؛ اما با ایادی آمریكا روبه رو بودیم .

وی ادامه داد: آنچه در فتنه 88 موفق نشده اند پیاده كنند بدنبال پیاده سازی نقشه خود در انتخابات هفتم اسفند هستند و به دنبال تصرف مجلس و خبرگان رهبری و نفوذ در كشور می باشند.

این استاد دانشگاه خاطر نشان كرد: هركسی در هر مقامی برخلاف مواضع و منویات رهبری سخن بگوید یا نفوذی است یا نفوذی در آن اثر گذاشته است و این موضوع را می توان از شاخصهائی كه رهبر انقلاب بیان كردند كه شامل تكیه بر اسلام ناب محمدی، حفظ ارزشهای انقلاب اسلامی و خط راستین امام است متوجه شد.

انتهای خبر/

بازدیدها: 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *