مادر شهیدان کیانی: شهیدان رضا و محمد، مرا شفا دادند

خانه / استان ها / مادر شهیدان کیانی: شهیدان رضا و محمد، مرا شفا دادند

مادر شهیدان کیانی در دیدار با فرمانده و مسئولین سپاه ناحیه شهرکرد با ایشان، گفت: چون یکی از پسران شهیدم (رضا) سر در بدن نداشت به اطرافیانم گفتم، اگر می خواهید گریه کنید برای تن بی سر کربلا گریه کنید.

دیدارشهرکرد1

مادر شهیدان کیانی در دیدار با فرمانده و مسئولین سپاه ناحیه شهرکرد با ایشان، گفت: چون یکی از پسران شهیدم (رضا) سر در بدن نداشت به اطرافیانم گفتم، اگر می خواهید گریه کنید برای تن بی سر کربلا گریه کنید.

فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرکرد از خانواده شهیدان رضا و محمد کیانی به مناسبت هفته دفاع مقدس دیدار کرند.

در این دیدارها ضمن دلجویی صمیمانه از پدر و مادر شهیدان کیانی، به مقام والای شهیدان ادای احترام شد و مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه شهرکرد، گفت: جامعه امروز ما هرچقدر هم که در حفظ و نگهداری این انقلاب تلاش کنند و شهداء را تکریم کنند باز هم نمی توانند بهای خون شهداء را بپردازند، این انقلاب تا ابد مدیون خون شهداست و ما هرچه داریم از برکت خون شهداست.

در این دیدار، مادر شهیدان کیانی گفت: پسرم رضا، راننده آمبولاس بود و هنگامی که شهدا و زخمی ها را به عقب منتقل می کردند مورد هدف راکت هواپیمای دشمن قرار گرفت و به شهادت رسید.

وی، افزود: پسرم شهید رضا، سر در بدن نداشت و به اطرافیانم گفتم، اگر می خواهید گریه کنید برای تن بی سر کربلا امام حسین علیه السلام، گریه کنید.

مادر شهیدان، در ادامه خاطره ای نقل کرد به این مضمون: به بیماری تنگی نفس دچار شدم و مرا به بیمارستان منتقل و بستری نمودند، حالم خوب نبود، در این حال احساس کردم یک نفر طرف راست و دیگری طرف چپ مرا دارند نوازش می کنند چشمان خود را باز کردم، دو جوان سبز پوش را دیدم. خواستم آنها را در آغوش بگیرم که از جلوی چشمانم ناپدید شدند و دیدم که حالم کاملاً خوب شده و وقتی از خانه با من تماس گرفتند و جویای حالم شدند گفتم شهدا(رضا و محمد) مرا شفا دادند.

گفتنی است: شهیدان رضا کیانی و محمد کیانی هر دو در عملیات والفجر 10 در منطقه عملیاتی شاخ شمیران به درجه عظیم شهادت نائل و در یک روز با حضور پرشور مردم در روستای هرچگان (18کیلومتری غرب شهرکرد) تشییع و در گلزار شهدای این روستا به خاک سپرده شدند.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *