مبارزه ما با آمریکا دائمی است

خانه / استان ها / مبارزه ما با آمریکا دائمی است

%d8%b4%d8%b1%db%8c%d9%81-%d8%b1%d9%85%d8%b6%d8%a7%d9%862

سردار رمضان شریف در اجتماع عاشورائیان استکبارستیز شهرکرد، گفت: تا زمانی که شاهد به زیر کشیدن آمریکا از اریکه قدرت باشیم همچنان با آن مبارزه می کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف، امروز در راهپیمایی 13 آبان که با حضور پرشور مردم ولایتمدار، دانش‌آموزان و دانشجویان و اقشار مختلف مردم ولایتمدار شهرستان شهرکرد برگزار شد، اظهار کرد: امام خمینی (ره) با نسل قبلی آمریکایی‌ها درگیر شد و گفتمان انقلاب اسلامی که همان گفتمان پیامبر اعظم(صل الله علیه و آله و سلم) ، قرآن و اهل بیت بود را احیا کرد و این در حالی است که گفتمان غربی روز به روز در حال نابودی و زوال است.

معاون روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با بیان اینکه ما به 38 سال انقلاب نگاه کنیم متوجه خواهیم شد که در موارد رویارویی با آمریکا همواره دچار زحمت شده‌ایم؛ اما همیشه برنده میدان بوده‌ایم، خاطرنشان کرد: دشمنان در سال 43 با تبعید امام خمینی (ره) تلاش کردند تا در برابر این گفتمان چالش ایجاد کنند.

وی افزود: در سال 57 دشمن با به شهادت رسانده دانش آموزان به دنبال آن بود که با ایجاد رعب و وحشت، مردم را از امام خمینی(ره) دورسازد و این همان کاری است که امروزه داعش در حال انجام آن است.

معاون روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به حمایت‌های امریکا از صدام در دوران 8 سال جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: دانشجویان کشور ما در 13 آبان ماه با زمان‌شناسی دقیق توانستند با تسخیر لانه جاسوسی کمک ویژه ای به انقلاب نمایند و اگر این اتفاق نمی‌افتاد مطمئنا اتفاقی که دشمن در مصر انجام داد در کشور ما نیز اجرایی می‌کرد.

سردار شریف با اشاره به اینکه دشمن با رهبر حکیم، عادل و اسلام شناسی برجسته روبه رو بود، اظهار کرد: سرافرازی کشور ما محصول اطاعت محض ملت از امامشان است.

وی با مطرح کردن این سوال که چرا در فضای مجازی دشمن تلاش می‌کند تا چهره تابناک رهبری را با چالش روبه رو سازد، گفت: دشمنان بارها و بارها به زبان آورده اند که اگر حمایت‌های رهبری نبود آن‌ها می توانستند به اهداف خود برسند.

این مسئول با بیان اینکه باید قدر نعمتی بزرگ که همان داشتن رهبری حکیم، عادل و اسلام شناس برجسته است بدانیم، تأکید کرد: خداوند متعال تا زمانی که ما دین الهی را یاری کنیم و در راه حق جهاد کنیم ما را کمک می‌کند.

وی با اشاره به داعش و فعالیت‌های آن در منطقه خاطرنشان کرد: داعش توانست امنیت کشورهای اروپایی را به خطر بیندازد و این در حالی است که با تلاش نیروهای مسلح ما نتوانسته است تا کنون یک ترقه در کشور بیندازد و از آن برای تبلیغات خود سوء استفاده کند و ما باید قدر این نعمت را بدانیم و همیشه شکرگزار باشیم.

سردار شریف افزود: مردم ما با چشمانی باز و با بصیرت راه شهدا و انقلاب را ادامه می‌دهند و سعادت را برای این مرز و بوم پدید می‌آورند.

‎وی اظهار کرد: دشمن در تلاش است با ایجاد دو قطبی کاذب و اختلاف در بخش‌های مختلف به اهداف خود برسد که باید مراقب این حیله دشمن باشیم.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه در امنیت الگو و الهام بخش هستیم، تصریح کرد: امنیت و پیشرفت‌های موجود در کشور نتیجه اطاعت عملی از رهبری است.

معاون روابط عمومی سپاه پاسداران با اشاره به اینکه مبارزه با آمریکا دائمی است،‌گفت:‌ تا زمانی که شاهد به زیر کشیدن آمریکا از اریکه قدرت باشیم همچنان با آن مبارزه می کنیم.

گفتنی است: در این روز، یکی از خوانندگان استان چهارمحال و بختیاری به اجرای برنامه با مضمون حماسی استکبار ستیزی و شهید و شهادت پرداخت.

انتهای خبر/

Views: 133

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *