مبارزه با امریکا یک مبارزه مکتبی و بر خواسته از متن تشیع علوی است

خانه / استان ها / مبارزه با امریکا یک مبارزه مکتبی و بر خواسته از متن تشیع علوی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال وبختیاری؛حجت الاسلام والمسلمین محمد همتیان در جمع عاشورائیان استکبار ستیز چهارمحال و بختیاری گفت:یک روزی ملت ما به استضعاف کشیده شده بود و قوا و نیروهای او به تحلیل رفته و تحقیر شده بود، دشمنان،مستکبرین و ستمگران در این کشور جولان و رفت و آمد داشتند اما خدا این ملت را پناه داد و یاری کرد و امروز الحمدلله ملت مسلمان ایران یک ملت قدرتمند با صلابت و روی پای خود ایستاده است.

همتیان2

معاون تذهیب حوزه های علمیه کشور در جمع عاشورائیان استان چهارمحال و بختیاری گفت: مبارزه با امریکا یک مبارزه مکتبی و بر خواسته از متن تشیع علوی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال وبختیاری؛حجت الاسلام والمسلمین محمد همتیان در جمع عاشورائیان استکبار ستیز چهارمحال و بختیاری گفت:یک روزی ملت ما به استضعاف کشیده شده بود و  قوا و نیروهای او به تحلیل رفته  و  تحقیر شده بود، دشمنان،مستکبرین و ستمگران در این کشور جولان و رفت و آمد  داشتند اما خدا این ملت را پناه داد و یاری کرد و امروز الحمدلله ملت مسلمان ایران یک ملت قدرتمند با صلابت و  روی پای خود ایستاده است.

وی با اشاره به اینکه ملت غیور ایران در مقابل تمام استکباران جهانی با همه نیرو و قدرت ایستاده است، خاطرنشان کرد: ملت عظیم ایران به مبارزه خودش با استکبار در پشت سر رهبر و پیشوای خویش و هم صدا و هم نوا با شهدای عزیز انقلاب راهشان را  ادامه می دهند.

معاون تذهیب حوزه های علمیه کشور  گفت: پیروزی های بزرگ این ملت امروز چشم دشمنان را خیره کرده است و خواب از چشمانشان ربوده است، امروز بحمدالله ایران اسلامی به عنوان ام الغرای جهان بشریت و جهان اسلام به بهترین تکیه گاه و بهترین مرکز امن و امیدواری برای تمام آزادی خواهان جهان تبدیل شده است .

حجت الاسلام والمسلمین همتیان تصریح کرد: مبارزه با آمریکا یک مبارزه مکتبی  و بر خواسته از متن تشیع علوی است،مبارزه با امریکا  و صهیونیسم ،مستکبرین  و زورگویان دنیا درسی است که ملت ما از مکتب علی بن ابی طالب علیه السلام آموخته است .

معاون تذهیب حوزه های علمیه کشور  افزود: امروز شما مردم چهارمحال و بختیاری و سراسر ایران همزمان با هم در روز عاشورا آمدید تا به پیام علی بن ابی طالب علیه السلام لبیک بگویید امروز آمدید بگویید علی جان اگر آن روز که فرق شما را بر سر نماز شکافتند  فرمودید “دشمن ستمگر و یار مظلوم باشید” امروز روز عاشورا در این حرکت بسیار زیبا آن دعوت شما را لبیک گفتیم .

معاون تذهیب حوزه های علمیه کشور  این حرکت و نهضت و دشمن ستیزی ملت ما را برخواسته از مکتب حسین بن علی علیه السلام عنوان کرد و ادامه داد : همان  حسین علیه السلام عزیزی که در یک چنین روزی با بدن خونین و غرق در خون در کنار بدن های قطعه قطعه شده شهیدانش ایستاد و شعار ” هیهات منه ذله ” را سر داد آن روزی که حسین بن علی علیه السلام در حالی که خون از همه بدن مطهرش می ریخت فرمود : ”  انی لا ارالموت الا سعاده والحیات مع الظالمین الی برما ” این شعار امام حسین علیه السلام است آن روزی که پیشنهاد می کردند با یزید کنار بیایید سازش کنید تا زندگی راحتی داشته باشید  حسین بن علی علیه السلام فرموردند:” علی السلام ،  السلام  اذ بنیت الامه بر رجل المثل یزید” امروز هم شما همین حرف را در مقابل امریکا و صهیونیسم می زنید، امروز در مقابل اعراب وابسته و مرتجع با افکار وهابی و اسلام امریکایی همین را می گویید .

وی افزود: اگر دشمنان از رهبر شما می خواهند با ستمگران کنار بیایند شما همان سخن حسین علیه السلام را به آنها باید بگویید، اگر اسلام حاکمان، سردمداران و یدک کشانش مثال اعراب، وهابیون و داعشیان باشند باید فاتحه اسلام را خواند و  اسلام حسین بن علی علیه السلام و علی بن ابی طالب علیه السلام غیر این است.

حجت الاسلام والمسلمین همتیان تصریح کرد: ما امروز افتخارمان این است که  از روز های نخستین  انقلاب آن روزی که امام  خمینی(ره) این پرچم را با یاد امام حسین علیه السلام و حضرت علی علیه السلام و براساس و مبنای حرکت امامان و پیشوایان معصوم علیهم السلام بلند کرد و  این راه را جلوی پای ما گذاشتتند .

معاون تذهیب حوزه های علمیه کشور  با اشاره به سخن گرانبهای امام خمینی (ره) که اعلام کردند” اگر استکبار جهانی در مقابل اسلام ما و دین ما بایستد ما با همه وجود در مقابل همه دنیا خواهیم ایستاد ” گفت: این پیام امام (ره) برگرفته از همان پیام امیرالمومنین علیه السلام و  پیام امام حسین علیه السلام است .

گردهمایی بزرگ عاشورائیان استکبار ستیز همزمان با سراسر ایران و به مناسبت 13 آبان با حضور جمعی از دانش آموزان، دانشجویان و عموم مردم مقابل امام زادگان حلیمه و حکیمه سلام الله علیهاشهرستان شهرکرد برگزار شد.

تلاوت قرآن ، مداحی، نوحه خوانی ، سینه زنی ، شعارهای مرگ برامر یکا، مرگ براسرائیل ،… و قرائت قطعنامه از دیگر برنامه های این روز بود.

انتهای خبر /

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *