مبارزه با ستم ،عزت،اقتدار،استقلال، شجاعت و اقتدار از دستاوردهای جمهوری اسلامی است+تصویر

خانه / استان ها / مبارزه با ستم ،عزت،اقتدار،استقلال، شجاعت و اقتدار از دستاوردهای جمهوری اسلامی است+تصویر

نائب رئیس شورا ی قشرمداحان استان چهارمحال وبختیاری با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی گفت: مبارزه با ظلم و ستم ،عزت،اقتدار،استقلال،شجاعت،خودباوری و اقتدار از دستاوردهای نظام اسلامی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ حمیدرضا توسلی درجمع اعضاء شورای قشر مداحان استان به ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و اهمیت انتخابات پیش رو و لزوم بصیرت بخشی و آگاهی دهی قشر مداحان و هیئات مذهبی اشاره کرد و گفت: مبارزه با ستم ،عزت، اقتدار، استقلال، شجاعت و اقتدار از دستاوردهای جمهوری اسلامی است.

مدیر اجرایی هیأت رزمندگان اسلام استان به آثار و برکات انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود:اتحاد،همدلی و بيداري اسلامي به بركت انقلاب شکوهمند اسلامي ايران است.

نائب رئیس شورا ی قشرمداحان استان چهارمحال وبختیاری اظهار داشت: دشمنان اسلام برای مقابله با اسلام ناب محمدی صلوات الله علیه وآله وسلم به دنبال ايجاد تفرقه در بين مسلمانان هستند و از راههاي مختلف تلاش دارند تا هدف شوم خود را محقق کنند، دراین زمینه مبلغین، مداحان ، شاعران آیینی و مسئولین هیئات مذهبی باید به رسالت خویش که بصیرت افزایی می باشد به موقع عمل کنند.

وي به نقش انقلاب اسلامي ایران در بيداري اسلامي منطقه اشاره گفت:بيداري اسلامي در كشورهاي منطقه به بركت انقلاب اسلامي ايران است و همين بيداري اسلامي مي تواند توطئه هاي دشمنان را در ايجاد اختلاف بين مسلمانان و ساير فرق خنثي سازد.

توسلی ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی را بهترین فرصت برای یادآوری برکات انقلاب اسلامی دانست و ادامه داد: نسل جوان جامعه باید با آثار و برکات انقلاب اسلامی بیشتر آشنا شوند تا بتوانند هم دشمنان را خوب بشناسند و هم از اسلام و انقلاب به خوبی پاسداری کنند.

مدیر اجرایی هیأت رزمندگان اسلام استان افزود:بیان ثمرات ارزشمند انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن و انتقال این مفاهیم ارزنده به جوانان و نوجوانان ،نقش مهمی در افزایش بصیرت و آگاهی این قشر در مواجهه با دسیسه های دشمنان انقلاب اسلامی دارد.

وی ادامه داد:بدون شک پیروزی انقلاب اسلامی ایران، معجزه ای الهی بود که به دست توانای سید وعالمی بزرگ  از سلاله پاک پیامبر اعظم صلوات الله علیه و آله وسلم، به انجام رسید و چشم امید مستضعفان جهان را به خود جلب کرد.

توسلی گفت:تأثیر سریع انقلاب اسلامی در منطقه خشم دشمنان اسلام ناب  را شعله  ور ساخت ، به همین دلیل با شیوه های گوناگون قصد ضربه زدن به ارکان اصلی انقلاب اسلامی را در دستور کار خود قرار دادند.

مدیر اجرایی هیأت رزمندگان اسلام استان به انتخابات مهم مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه سال جاری اشاره کرد و اظهار داشت:حضور حماسی،بابصیرت و حداکثری آحاد مردم در انتخابات موجب عزت،سربلندی و اقتدار کشور است.

وی ادامه داد: انتخابات در صحنه‌ی بین المللی و مقابل چشم بیگانگان و هم در صحنه‌ی داخلی،برای پیشرفت ایران اسلامی، از مهمترین و اساسی‌ترین رویدادهاست.

نائب رئیس شورای قشرمداحان استان چهارمحال وبختیاری گفت:انتخابات، مظهر حضور حماسی اقشار مختلف مردم، مظهر احقاق حق و مظهر توانایی و اقتدار ملی كشور است.

توسلی به اهمیت انتخاب اصلح  اشاره کرد و افزود:مقام معظم رهبری در فرمایشات ارزشمندشان معیارهای انتخاب اصلح را بیان فرمودند،دراین راستا مردم بصیر ایران اسلامی نیز در اسفند ماه سالجاری با حضور حداکثری و انتخات افراد اصلح دشمنان اسلام وانقلاب ناامید خواهند کرد.

در ادامه مسئول سازمان بسیج مداحان و دبیر شورای قشر مداحان نیز ضمن عرض خیرمقدم مطالبی را پیرامون برنامه های پیش رو و ارتقاء سطح علمی و بصیرتی جامعه مداحان با برگزاری کلاسهای آموزشی به ویژه برای نونهالان عزیز بیان کرد.

سرگرد پاسدار حجت الله کیانی برلزوم بصیرت افزایی همنچنین تشکیل جلسات معنوی در مساجدبا حضور اساتید مطرح و استفاده بهینه از ظرفیت های موجود درهیئات مذهبی تأکید کرد.

وی به ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و انتخابات اسفند ماه اشاره کرد گفت:باید در دهه مبارک فجر ،عظمت انقلاب اسلامی ، چگونگی قطع دست استکبار جهانی از ایران و تشکیل جمهوری اسلامی وموضوع حضور حداکثری و انتخاب اصلح در انتخابات پیش رو را برای نسل جوان تشریح کرد.

در پایان دیگر اعضا نیز نظرات خود را حول محور نکات آموزشی و محتوایی بیان کردند.

این جلسه را از دریچه دوربین باهم مرور می کنیم…

انتهای خبر/

گزارش تصویری:

Views: 161

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *