مجلس خبرگان ستون اصلی انقلاب است

خانه / استان ها / مجلس خبرگان ستون اصلی انقلاب است

نسخه مناسب چاپ

امام جمعه شهرکرد گفت: باید مراقب بود تا انتخابات مجلس خبرگان درگیر دسته بندی های سیاسی نشود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام گلپایگانی در نشست شورای اداری استان افزود:دشمن درصددنفوذ در مجلس خبرگان است و چنانچه آسیبی متوجه این مجلس شود،ضررهای جبران ناپذیری بر نظام تحمیل می شود.

امام جمعه شهرکرد ادامه داد: برهمین اساس باید در انتخاب نمایندگان این مجلس دقت لازم انجام گیرد تا از ورود افراد مسئله دار و غیرمطمئن به این مجلس جلوگیری شود.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام تصریح کرد: نمایندگان خبرگان باید ایمان، تقوا، فقاهت و عدالت داشته باشند که به وسیله نظارت درونی ناشی از ایمان و تقوا بتوانند از هرگونه تسامح و سهل انگاری و ملاحظات سیاسی به دور باشند.

امام جمعه شهرکرد افزود: برای شناخت افراد باصلاحیت برای نمایندگی مجلس خبرگان باید به افراد خبره مراجعه کرد.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با انتقاد از برخی تک روی های سیاسی در استان، اظهار کرد: ما همه از یک خانواده هستیم و باید همدلی و وحدت در استان برقرار باشد.

وی با بیان اینکه قصد ثبت نام در انتخابات مجلس خبرگان ندارد، گفت: به دلایل مختلف به این عرصه ورود پیدا نمی کنم و پیش از این انصراف خود را با جدیت اعلام کرده بودم.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد:مجلس خبرگان ستون اصلی انقلاب است پس باید سعی شود تا از نفوذ دشمن به دست خودمان در این مجلس جلوگیری کنیم و امانت دار صادقی برای نظام باشیم.

انتهای خبر/

Visits: 6

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *