مجمع جهانی حضرت علی اصغر علیه السلام برای امام زمان (عج) سرباز می گیرد

خانه / استان ها / مجمع جهانی حضرت علی اصغر علیه السلام برای امام زمان (عج) سرباز می گیرد

استاد حوزه و دانشگاه در جمع سوگواران حسینی در مصلای امام خمینی(ره) شهرکرد از سربازگیری مجمع جهانی حضرت علی اصغر علیه السلام برای امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف خبر داد.

قدیمی نژاد

استاد حوزه و دانشگاه در جمع سوگواران حسینی در مصلای امام خمینی(ره) شهرکرد از سربازگیری مجمع جهانی حضرت علی اصغر علیه السلام برای امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال وبختیاری؛ حجت الاسلام والمسلمین سید عباس قدیمی نژاد درجمع یادگاران سالهای دفاع مقدس ،پاسداران و آحاد مردم ولایتمدار و بسیجی شهرکرد با تسلیت هفتمین روز از دهه محرم، به تشریح نقش حضرت علی اصغر علیه السلام در واقعه کربلا پرداخت و گفت: شاید تاکنون تنهایک نقش و تحلیل از نوزاد شش ماهه حاضر در کربلا وجود داشت و آن این بود که امام حسین علیه السلام در راه احیای دین جدش حضرت محمد صلی الله علیه و آله و سلم از تمام هستی و حتی نوزاد صغیرش نیز گذشت.

وی، افزود: اما از سه چهارسال اخیر با تشکیل مجمع جهانی حضرت علی اصغر علیه السلام ، این نوزاد  شش ماهه از اعغماق تاریخ بلند شده و مأموریت یافته برای پدرش حسین بن علی علیه السلام و امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف، سرباز گیری کند.

قدیمی نژاد، یادآور شد: در زمانی که دشمنان اسلام نمی گذارند امواج رادیو تلویزیونی جمهوری اسلامی به خانه های مردم راه یابد؛ در اقصی نقاط جهان، مادران شیعه نوزادان خود را بعنوان سرباز امام حسین علیه السلام و امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف تربیت می کنند.

استاد حوزه و دانشگاه، در ادامه با ارائه مطالبی پیرامون تربیت کودکان با فرهنگ و سبک زندگی حسینی در خانواده، اظهار داشت: اشاعه فرهنگ و سبک زندگی حسینی از رسالت های خطیر و حساس والدین در خانه است.

وی، به عالم ذر و فلسفه صدرایی اشاره کرد و گفت: روح همه ما در عالم ذر به توحید الهی اقرار کرده و باید با پرورش روح خود در عالم مادی دنیا، پاکی آن را حفظ کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر قدیمی نژاد، با اشاره به اینکه روح تا ابد در دنیا باقی می ماند و انسان دارای حدوث جسمانی و بقاء روحانی است، به حدیثی از پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم اشاره کرد و گفت: آدمی وقتی به دنیا می آید خیلی بزرگ است و ملائکه نیز در آسمان با تولد هر انسانی ابراز خوشحالی می کنند؛‌اما هنگام مردن همین انسان خیلی بی ارزش و کوچک می شود و به خاطر آن است که اجتماع و دنیای مادی این بلاها را بر سر انسان می آورند.

وی، مراقبت از روح را با پرهیز از آلودگی ها میسر دانست و محصولات فرهنگی؛ موسیقی، فیلم ها و برنامه های رادیو تلویزیونی را در سرنوشت روح انسان مؤثر عنوان کرد.

استاد حوزه و دانشگاه، با اشاره به ادعای آزادی بیان در دنیای غرب؛ گفت: آنها تحمل یک شبکه رادیو تلویزیونی اسلامی ما را ندارند و حتی دفتر بنیاد علوی را توقیف کردند؛ بنابراین بایستی در حد توان بکوشیم که فساد را محدود کنیم و نگذاریم فساد در جامعه علنی گردد.

ذکر توسل به باب الحوائج، حضرت علی اصغر علیه السلام،‌سینه زنی و مدیحه سرایی و قرائت زیارت پرفیض عاشورا از دیگر برنامه های هفتمین روز از سوگواری عاشقان امامت و ولایت در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد بود.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *