محتوای اسلامی در جامعه از مهم‌ترین معروفات است

خانه / استان ها / محتوای اسلامی در جامعه از مهم‌ترین معروفات است

نکونام1

رئیس ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان گفت: انتخابات، نظام اسلامی، ولایت فقیه، قانون اساسی که نشات گرفته از اسلام ناب است، و محتوای اسلامی از مهم‌ترین معروفات جامعه است که باید به آن توجه کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛حجت الاسلام و المسلمین محمد علی نکونام گلپایگانی در همایش امربه معروف و نهی از منکر که در شهرکرد برگزار شد با تسلیت ایام فاطمیه اظهار کرد: مقام معظم رهبری مدظله العالی از روز 22 بهمن و انتخابات به عنوان دو عید بزرگ یاد کردند که با نهادینه کردن راه و روش اهل بیت عصمت وطهارت (علیهم السلام) باید این دو عید را به معنای واقعی کلمه به عید تبدیل کنیم تا رضایت پروردگار نیز در پی آن باشد.

وی با بیان اینکه اگر رستگاری نباشد هلاکت بوجود می‌آید تصریح کرد: اسلام ناب با کنار هم بودن قرآن و عترت بوجود می‌آید و اگر ذلت جهان اسلام را بخواهیم رمز گشایی کنیم فاصله گرفتن از عترت و جدا کردن آم از قرآن را مشاهده می‌کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان با تاکید بر اینکه با جدا شدن قرآن و عترت راه گم می‌شود افزود: در دنیای امروز اسلام های متفاوتی وجود دارد ولی نمی‌توان هیچ‌کدام را بجز اسلام محمدی ناب دانست چرا که در این اسلام‌ها قرآن و عترت در منار یک‌دیگر قرار نگرفته‌اند.

رئیس ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان خاطرنشان کرد: معروف‌ها باید با تلاش بیش از پیش در جامعه گسترش داده شود و در مقابل نهی‌ها ایستادگی کرد چرا که ابن راه پاسداری از اسلام ناب است.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام با بیان اینکه در آستانه آزمون بزرگ انتخابات قرار داریم که این انتخابات یکی از معروفات است اذعان کرد: نظام اسلامی، ولایت فقیه، قانون اساسی که نشات گرفته از اسلام ناب است، و محتوای اسلامی از مهم‌ترین معروفات جامعه است که باید به آن توجه کرد.

فراموش شدن محرومین یکی از ویژگی استحاله نظام است

وی به استحاله نظام اشاره کرد و گفت: زمانی که خدمت به محرومین از جامعه رخت بندد و اشراف‌گرایی و ثروت اندوزی در جامعه افزایش پیدا کند و این امر موجب حساسیت در جامعه و مسئولین نشود میگویم استحاله صورت گرفته است.

امام جمعه شهرکرد به آیه‌ای از سوره مائده اشاره کرد و اظهار کرد: در جای جای قرآن کریم در خصوص مقاومت در برابر ستمگران و دشمنان تاکید شده است و این درحالی است که دشمن در تلاش است این روحیه مقاومت را در جامعه اسلامی از بین ببرد و برخی در داخل نیز برای اینکه باکمک دشمنان بیرون پایگاهی برای خود ایجاد کنند به آن‌ها کمک می‌کنند.

وی تصریح کرد: برخی در داخل به دشمنان اسلام دست دوستی می‌دهند که این در شان جامعه ایمانی نیست.

رئیس ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان بیان کرد: نباید به دشمنان دل بست چرا که دلبستگی اصلی خداست و خداوند است که می‌تواند نصرت را به یک جامعه عطا کند.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام افزود: کسانی که روحیه مقاومت را در جامعه از بین میبرند همان فتنه گران هستند که در تلاش هستند جامعه را در برابر دشمن سست کنند.

انتهای خبر/

Views: 3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *