محجبه بودن از ویژگی های زنان یاور منجی بشریت است

خانه / استان ها / محجبه بودن از ویژگی های زنان یاور منجی بشریت است

سرافراز9

نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در جمع خواهران بسیجی استان، حجاب را از مشخصه های زنان یاور منجی بشریت عنوان کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ اجلاس سالانه قشر بسیج زنان همزمان با پنجمین روز از هفته بسیج در حسینیه آیت الله بهاءالدینی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام برگزار شد.

حجت الاسلام کریم سرافراز در این مراسم با تبریک هفته بسیج اظهار کرد: بسیجی با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب باید ویژگی هائی داشته باشد که باعث امید در دوستان و نا امیدی دشمنان شود.

وی، به تأسی از فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: بسیجی سیاسی است؛ اما سیاست زده نیست. مجاهد است؛ اما بی انضباط و افراطی نیست. عمیقا متعبد و متدین است؛ اما افراطی و بی انضباط نیست. با بصیرت است؛ اما خودراضی نیست. طرفدار علم است؛ اما علم زده نیست و اهل فعال کردن و آباد کردن دنیاست؛ اما اهل دنیا نیست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با اشاره به نقش زنان در واقعه کربلا و حماسه حسینی، ایفای نقش زینب گونه در عصر حاضر را به زنان بسیجی یادآور شد و گفت: می توان گفت جریان كربلا با خون سیدالشهدا علیه السلام آغاز و با تلاش بانوان عاشورائی و در رأس آنان حضرت زینب سلام الله علیها ماندگار شد.

روحانی وعضو هیأت رزمندگان اسلام استان، نقش زنان در هشت سال دفاع مقدس و بعد از آن را نشأت گرفته از الگوگیری بانوان ایران اسلامی از حضرت صدیقه طاهره و زینب کبری سلام الله علیهم دانست و رسالت این قشر بزرگ از جامعه را در تربیت امت اسلامی با سیره علوی و فاطمی مهم خطیر ارزیابی کرد.

حجت الاسلام سرافراز پیرامون نقش زنان در عصر مهدویت و زمینه سازی برای تمدین نوین اسلامی، گفت: در بخش اعظم روایات آخرالزمانی به نقش جدی زنان در یاری منجی عالم بشریت اشاره شده و در ویژگی این زنان بر محجبه بودن تأکید گردیده است.

روحانی وعضو هیأت رزمندگان اسلام استان، به آسیب های فرهنگی فراروی نسل جوان اشاره کرد و گفت: ترویج سبک زندگی اسلامی و آگاهسازی خانواده ها نسبت به خطرات شبکه های ماهواره ای از رسالت های نخبگان ، اندیشمندان، مبلغان و روحانیان و بویژه بسیجیان است.

انتهای خبر/

Visits: 15

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *