مداحان،در خط مقدم مقابله با جنگ نرم دشمنان اسلام قرار دارند

خانه / استان ها / مداحان،در خط مقدم مقابله با جنگ نرم دشمنان اسلام قرار دارند

مدیراجرایی هیأت رزمندگان اسلام استان، در آیین تجلیل از مداحان سپاه استان، گفت: مداحان در خط مقدم مقابله با جنگ نرم دشمن قرار دارند.

توسلی14

مدیراجرایی هیأت رزمندگان اسلام استان، در آیین تجلیل از مداحان سپاه استان، گفت: مداحان در خط مقدم مقابله با جنگ نرم دشمن قرار دارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال وبختیاری؛سرهنگ پاسدار حمیدرضا توسلی در آیین تجلیل از مداحان سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام در سالن جلسات نمایندگی ولی فقیه سپاه استان، گفت: مداحان اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام از شهدای هشت سال دفاع مقدس الهام می گیرند.

مدیراجرایی هیأت رزمندگان اسلام استان، افزود: افتخار مداحان و ذاکرین به ذکر فضایل، مناقب و مصائب اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام و پیروی از سیره زندگی آن بزرگواران است.

رئیس کانون مداحان و شعرای آئینی استان، ادامه داد: بیشترین هجمه دشمنان اسلام و انقلاب به خطوط معنوی جامعه است و مداحان و ذاکران اهل بیت در خط مقدم مقابله با جنگ نرم دشمنان اسلام قرار دارند.

توسلی، با گرامیداشت فرارسیدن هفته دفاع مقدس تصریح کرد: در این هفته، نوای ذاکرین اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام با موضوع ایثار ، شهدا و حماسه آفرینی رزمندگان اسلام ، ضبط می شود و در قالب لوح فشرده در اختیار مجالس شهدای قرار می گیرد.

رئیس کانون مداحان و شعرای آئینی چهارمحال و بختیاری در ادامه افزود: با توجه به ظرفیت های بالایی که در مداحان استان وجود دارد، برنامه ریزی لازم برای ضبط نوای حماسی این عزیزان فراهم شده تا نوارهای تهیه شده برای استفاده در مراسم های یادواره شهدا و عرضه در نمایشگاه های محصولات فرهنگی و هفته دفاع مقدس ارسال گردد.

این مداح پیشکسوت ویادگار دفاع مقدس،اظهار داشت:بر اساس هماهنگی های بعمل آمده با مسئولین مرکز(تهران)، آزمون مداحان مجدداً برگزار خواهد شد تا زمینه برای اعزام آنان به عتبات عالیات بعنوان مداح کاروان فراهم شود.

وی، از آمادگی صداوسیما برای ضبط و پخش نوای مداحان صاحب سبک و پیشکسوت با گویش محلی خبر داد و از جامعه مداحان استان برای معرفی این عزیزان درخواست همکاری کرد.

رئیس کانون مداحان و شعرای آئینی ادامه داد:با هماهنگی به عمل آمده رسانه ملی در استان با جمعی از پیرغلامات وپیشکسوتان مصاحبه انجام داده است.

تلاوت آیات نورانی قرآن مجید، ارائه گزارش سرگرد پاسدار عبداللهی معاون روابط عمومی وتبلیغات سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام و تجلیل از مداحان سپاه از دیگر برنامه این مراسم بود.

انتهای خبر /

بازدیدها: 235

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *