مراسم احیای شبهای قدر در بقعه متبرکه آقا سید باقر زابل

خانه / استان ها / مراسم احیای شبهای قدر در بقعه متبرکه آقا سید باقر زابل

به همت هیات رزمندگان اسلام شهرستان زابل و همزمان با سایر اماکن مذهبی، مراسم احیا و شب زنده‌داری شبهای نوزدهم، بیست و یکم و بیست و سوم ماه مبارک رمضان در محل بقعه متبرکه آقا سیدباقر این شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هیات رزمندگان اسلام استان سیستان و بلوچستان، در این مراسم که با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد، حجت‌الاسلام والمسلمین محجوبی نژاد (اعزامی از قم) به بیان اهمیت شبهای قدر در تعیین سرنوشت انسان پرداخت و همگان را به بهره‌بردن از این فرصت ارزشمند برای دعا و استغفار توصیه کرد‌.

در ادامه این مراسم که با قرائت قرآن و ادعیه همراه بود، حاج عباس صادقیان از مداحان اهل بیت علیه السلام به مرثیه سرایی و ذکر توسل به ساحت امام علی علیه السلام و ائمه اطهار پرداخت.

همزمان با برگزاری این مراسم، غرفه کودکان و شعار حمایت از مردم مظلوم غزه نیز برپا شد که با استقبال چشمگیر کودکان و افراد حاضر رو به رو شد.

ارتباط زنده تصویری با حرم های مطهر ائمه اطهار، پخش کلیپ و ادعیه و توزیع سحری میان شرکت کنندگان از دیگر برنامه‌های این مراسم بود که با همکاری هیئت امنای بقعه آقا سیدباقر و مرکز افق اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زابل انجام شد.

Views: 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *