انتخاباتانتخابات

مراسم سوگواری دهه آخر ماه صفر در مسجد جامع شهرکرد

خانه / استان ها / مراسم سوگواری دهه آخر ماه صفر در مسجد جامع شهرکرد

حمیدرضا توسلی با تسلیت اربعین حسینی گفت: مراسم سوگواری خامس آل عبا مانند سنوات از اول محرم در مسجدجامع شهرکرد همراه با اقامه نماز جماعت مغرب و عشا آغاز شده و تا آخر ماه صفر ادامه دارد.

اربعین5

مدیر اجرایی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری گفت: مراسم دهه آخر صفر در مسجد جامع شهرکرد از برگزارمی شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال وبختیاری؛حمیدرضا توسلی با تسلیت اربعین حسینی گفت: مراسم سوگواری خامس آل عبا مانند سنوات از اول محرم در مسجدجامع شهرکرد همراه با اقامه نماز جماعت مغرب و عشا آغاز شده و تا آخر ماه صفر ادامه دارد.

مدیر اجرایی هیأت رزمندگان اسلام استان افزود: در مراسم معنوی و روحانی دهه آخر صفر حجت الاسلام جعفری، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهرکرد به ایراد سخن می پردازد. توسلی،

ادامه داد: مداحان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام استان نیز در این مراسم به قرائت ادعیه، نوحه خوانی، سینه زنی و مداحی خواهند پرداخت.

وی، افزود: مردم ولایت مدار و متدین شهرکرد از اول ماه محرم در مسجدجامع از سخنان حجج اسلام همتیان، امینی ، صفی، ، عبدالله زاده، شاهسوند بهره مند شدند و در دهه آخر صفر هم حجت الاسلام والمسلمین جعفری به سخنرانی می پردازند.

مدیر اجرایی هیات رزمندگان اسلام استان گفت: مراسم سینه زنی ، زنجیر زنی و دسته روی نیز همزمان با سالروز رحلت جانسوز پیامبر اعظم صلوات الله علیه وآله وسلم، شهادت سبط اکبر حضرت امام حسن مجتبی و شهادت هشتمین امام شیعیان حضرت امام علی بن موسی الرضا علیهم السلام از مسجدجامع به بطرف امامزادگان حلیمه و حکیمه سلام الله علیها برگزار می شود.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *