مراسم سوگواری در مرکز اسلامی امام علی (ع) سوئد برگزار می شود

خانه / ویژه نامه / ویژه نامه های مناسبتی / ویژه نامه اربعین / اربعین / مراسم سوگواری در مرکز اسلامی امام علی (ع) سوئد برگزار می شود
همزمان با فرارسیدن اربعین حسینی، چهلمین روز شهادت سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) و یاران باوفایش، مراسم سوگواری در مرکز اسلامی امام علی (ع) سوئد برگزار می شود.

 همزمان با فرارسیدن اربعین حسینی، چهلمین روز شهادت سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) و یاران باوفایش، مراسم سوگواری در مرکز اسلامی امام علی (ع) سوئد برگزار می‌شود.

مراسم سوگواری اربعین حسینی، روزهای شنبه و یکشنبه ۲۴ و ۲۵ آگوست ۲۰۲۴ در مصلای مرکز اسلامی امام علی سوئد برگزار خواهد شد. برنامه روز شنبه از ساعت ۱۹:۰۰ و برنامه روز یکشنبه از ساعت ۱۸:۰۰ آغاز خواهد شد.

این مراسم شامل تلاوت قرآن کریم، قرائت زیارت اربعین، سخنرانی، عزاداری و مرثیه‌سرایی بوده و در پایان با پذیرایی شام خاتمه می‌یابد. سخنران مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین سید حمید جزایری خواهد بود.

 

همچنین مراسم پیاده‌روی سالانه اربعین حسینی برپا می‌شود. در آستانه اربعین و با همت جمعی از جوانان، پیاده‌روی سالانه اربعین حسینی در شمال استکهلم روز یکشنبه ۲۵ آگوست ۲۰۲۴ برگزار خواهد شد. این پیاده‌روی از ساعت ۱۳:۳۰ از خیابان Mellanbyplan در منطقه رینکبی آغاز شده. و از محوطه Spånga IP در منطقه تنستا عبور کرده. و به مرکز اسلامی امام علی (ع) در منطقه Jakobsberg ختم خواهد شد.

در این مراسم از شرکت‌کنندگان در پیاده روی اربعین درخواست شده است. که به قوانین عبور و مرور احترام گذاشته. نظافت مسیر را رعایت کنند و از بلندگو استفاده نکنند.

 

 

Views: 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *