مراسم گرامیداشت یوم الله 9 دی در شهرستان بویین میاندشت برگزار شد

خانه / استان ها / مراسم گرامیداشت یوم الله 9 دی در شهرستان بویین میاندشت برگزار شد

راسم باشکوه 9دی باحضور اقشار مختلف مردم در مصلی نماز جمعه توسط هیات رزمندگان اسلام وهمکاری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی وسپاه ناحیه با شکوه خاصی برگزار گردید .سردار محمدی در خصوص اهمیت این روز فرمودند: 9دی بلندترین فریادو حساس ترین هشدار به خودی های نظام است: شایداگر روزهای ابتدایی فتنه 88 گفته می شد که این جریان به روزی خواهد رسید که به خیمه ابا عبدالله الحسین تعرض کن

۲۰۱۵۱۲۳۰_۱۱۰۰۱۲مراسم باشکوه 9دی  باحضور اقشار مختلف مردم در مصلی نماز جمعه توسط هیات رزمندگان اسلام وهمکاری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی وسپاه ناحیه با شکوه خاصی برگزار گردید .

به گزارش روابط عمومی هیات رزمندگان اسلام شهرستان بویین میاندشت ، سردار غلامرضا محمدی از هادیان سیاسی سازمان بسیج، نیروی مقاومت سپاه دراین مراسم حضور پیدا کردند که درابتداء قرائت قران سپسقرائت دیکلمه ای در رابطه با 9دی ماه اجرا گردید توسط مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی جناب آقای صدیقی واجرای مراسم 9ی دی  با سردادن شعار های کوبنده مرک بر فتنهگر ، مرگ بر آمریکا، مرگ بر آل سعود خائن ومرگ بر ضد ولایت فقیه که جمعیت حاضر در مراسم همه یک صدا نفرت وانزجار خود را از فتنگران ودشمنان قسم خورده نظام واسلام اعلام کردند . وقرائت اشعار وسرود مدح مولودیه به مناسبت تولد پیامبر اکرم(ص) وامام جعفر صادق(ع)

سخنرانی ، سردار محمدی ادامه برنامه بود که وی ضمن تشکر از گردانندگان مراسم وبرگزار کنندگان ومسئولین شهرستان در برپانمودن یوم الله 9دی قدردانی کردند وافزودند:

9دی بلندترین فریادو حساس ترین هشدار به خودی های نظام است: شایداگر روزهای ابتدایی فتنه 88 گفته می شد که این جریان به روزی خواهد رسید که به خیمه ابا عبدالله الحسین تعرض کند،کسی باورش نمی شد. چه آرام آرام مورچه سیاه فتنه در دل شب،روی سنگ سیاه حرکت کرد و این سران فتنه بودند.

میرحسین موسوی و فرقه‌ سبز وی كه از 23 خرداد 88 به مناسبت های مختلف در اعتراضاتی فاقد منطق نسبت به نتایج انتخابات، معترض بودند

پس از حوادث تلخی كه در روز قدس(روزه خواری و بی احترامی به ماه مبارك رمضان همراه با شعار نه غزه نه لبنان)، 13 آبان(سر دادن شعار مرگ بر روسیه به جای مرگ بر آمریكا) و 16 آذر(اهانت دردناك به تمثال مبارك نایب امام زمان(عج) و احیاگر اسلام حضرت امام خمینی) آفریدند، فاجعه بزرگ و تلخ 6 دی(روزعاشورا) را آفریدند. آنها در این روز عظیم كه روز عزای تمام عالم در سوك شهادت مظلومانه حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفای شان است، مرحله بعدی قداست‌شکنی خود را که در دوره  2 خرداد و پس از آن، به صورت تئوریک در قالب جملاتی چون «عاشورا نتیجه تندروی پیامبر و علی در جنگ بدر بود»؛ «عصمت پیامبر و اهل‌بیت زیر سوال است»؛ «جایگاه الهی برای اهل‌بیت، ناشی از تفکر شیعه غالی است»؛ «من حتی امام حسین را هم استیضاح می‌کنم» و «سوك حسین، مانند سوك سیاوش است» ظاهر نموده بودند، این بارعملا با به آتش کشیدن خیام عزاداری اهل‌بیت علیهم السلام، جسارت شنیع به پرچم‌های منقش به نام مبارک حضرت سید‌الشهدا(ع) و حضرت ابوالفضل‌العباس(ع)، حمله به عزاداران و نمازگزاران ظهر عاشورا و سنگ باران و آجرباران كردن آنها، چادر كشیدن از سر زنان محجبه ای كه به هیئات عزاداری سید و سالار شهیدان می رفتند و بر زمین كوفتن و زخمی كردن آنها و هلهله و شادی و زدن بوق‌های ممتد، آن کردند كه همگان می دانند.

اینها به‌زعم خود می‌خواستند در عاشورا، کار نظام را یکسره کنند و با بلاهت تمام، تصور می‌کردند مردم ولایتمدار ایران هم راضی به اهانت به امام غریبشان هستند!! آن افراد ضد ارزش های ملت به ولایت فقیه جسارت ها روا داشتند و مذبوحانه به عمود خیمه انقلاب اسلامی با شعارهای شان توهین می كردند. روز نهم دى شما دیدید در این كشور چه اتفاقى افتاد و چه حادثه‌اى پیش آمد. دشمنان انقلاب كه همیشه سعى می كنند  راهپیمائى‌هاى میلیونى را بگویند چند هزار نفر آمده‌اند – تحقیر كنند، كوچك كنند – اعتراف كردند و گفتند در طول این بیست سال، هیچ حركت مردمى‌اى به این عظمت در ایران اتفاق نیفتاده است؛ این را نوشتند و گفتند. آن كسانى كه سعى در كتمان حقایق درباره‌ جمهورى اسلامى دارند، این را گفتند. علت چیست؟ علت این است كه مردم وقتى احساس می كنند دشمن در مقابل نظام اسلامى ایستاده است، مى‌آیند توى میدان. این حركتِ ایمانى است، این حركتِ قلبى است؛ این چیزى است كه انگیزه‌ خدائى در آن وجود دارد؛ دست قدرت خداست، دست اراده‌ الهى است؛ این چیزها دست من و امثال من نیست. دل ها دست خداست. اراده‌ها مقهور اراده‌ پروردگار است. وقتى حركت خدائى شد، براى خدا شد، اخلاص در كار بود، خداى متعال اینجور دفاع می كند. لذا می فرماید: «انّ اللَّه یدافع عن الّذین آمنوا».حضور مردم در ۹ دی ماه به معنی دفاع از هیچ حزب و گروه و جناحی نبود. برخلاف راهپیمایی ۲۲ بهمن و روز قدس که گروه های مختلف با برافراشتن یک پرچم و با درج نام خود”با فونت درشت” در زیر این پرچم به دنبال اعلام خود هستند، در نهم دیماه شاهد حضور خالص مردم و بدون هیچ چشم داشت حزبی و گروهی بودیم.

Visits: 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *