مسئولین با دلسوزی امر حجاب و عفاف را دنبال کنند

خانه / استان ها / مسئولین با دلسوزی امر حجاب و عفاف را دنبال کنند

حجاب4

کارشناس مذهبی استان چهارمحال و بختیاری گفت: هر اموری که مسئولین با دلسوزی و احساس مسئولیت انجام داده اند موفق بوده است پس باید در امر ترویج حجاب و عفاف نیز این دلسوزی وجود داشته باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت‌الاسلام سیدحسن جلالی اظهار کرد:استان ما از نظر سلامت و حجاب و عفاف نسبت به دیگر استانها وضعیت مطلوبیت دارد اما با وجود هجمه های دشمن که بر روی این مسئله اعمال می کند باید مراقب باشیم تا این تفکرات غلط بر روی جوانان تاثیر نگذارده.

وی با بیان اینکه دشمن درصدد است از روش های مختلف همچون فضای مجازی و ماهواره تفکرات جامعه به خصوص جوانان را در اختیار بگیرد خاطرنشان کرد: استان چهارمحال و بختیاری خوشبختانه همچون گذشته حساسیت خود را نسبت به حجاب و عفاف خود و خانواده دارند اما  برخی افراد که از استان به جاهایی دیگر مهاجرت میکنند با تماشایی بی حجابی ها و… از این مسائل تاثیر میپذیرند و نجابت و والایی خود را از دست می دهند.

این کارشناس مذهبی افزود: قانون حجاب و عفاف در جامعه وجود دارد اما با تعامل دو سویه بین مسئولین و مردم اجرایی میشود چرا که هرکجا مسئولین با دلسوزی وارد کار شدند مطمئنا با موفقیت همراه بوده است و همچنین زمانی که مردم نیز برای عملی شدن کاری در جامعه دغدغه مردانه رفتار کردند این امور با موفقیت همراه خواهد بود.

جلالی فراموش شدن دو فرضیه مهم امر به معروف و نهی از منکر در جامعه را از مهمترین عوامل ترویج بی حجابی عنوان کرد و گفت: همه باید دست به دست هم دهند و این دو فرضیه مهم را در جامعه احیا کنند چرا که با انجام این کار جامعه‌ ای اسلامی و بدور از هرگونه بی حجابی، فساد و … خواهیم داشت.

انتهای خبر/

Views: 80

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *